چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 26946
سرپرست تیم بسکتبال نادرشیمی قم:

میزبانی مسابقات بسکتبال بانوان کشور به قم واگذار شد

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم بسکتبال نادرشیمی قم با بیان اینکه میزبانی مسابقات بسکتبال بانوان کشور به قم واگذار شده گفت: مسن‌ترین بازیکن تیم ما تنها ۲۵ سال سن دارد و تیم بسیار جوانی را روانه مسابقات کرده‌ایم.
میزبانی مسابقات بسکتبال بانوان کشور به قم واگذار شد
به گزارش قم نیوز، خدیجه قادری، درباره عملکرد تیم نادر شیمی قم در دور رفت مسابقات بسکتبال بانوان کشور اظهار کرد: با توجه به خصوصیات تیم نادر شیمی و نخستین حضورش در لیگ بسکتبال بانوان کشور و کیفیت فنی این تیم رد مسابقات دور رفت، می‌توان گفت عملکرد بانوان بسکتبالیست قم فرا‌تر از حد انتظار بوده است.

وی گفت: در آخرین مسابقه برابر نماینده تهران با وجود اینکه حریف از نفرات ملی پوش بهره می‌برد اما در دو کوار‌تر برابر این تیم برنده از میدان خارج شدیم و نشان دادیم که ظرفیت خوبی برای رشد داریم و حتی مربی تیم حریف در پایان مسابقه به تمجید از عملکرد تیم بسکتبال قم پراخت.

سرپرست تیم بسکتبال نادرشیمی قم افزود: با توجه به نمایش با کیفیت قم در دور رفت، به موفقیت در دور برگشت مسابقات کاملا امیدواریم و می‌توانیم با کسب نتایج خوب در ۴ مسابقه دور برگشت، یکی از دو مجوز صعود به مرحله دوم را به دست آوریم.

قادری بیان کرد: بر اساس رایزنی‌های هیئت بسکتبال استان قم، میزبانی مرحله برگشت مسابقات به قم واگذار شده است و قرار است این مسابقات از روز ۲۹ شهریور و به مدت ۳ روز در خانه بسکتبال قم واقع در سالن شهید محمود رضاییان قم برگزار شود.

وی با اشاره به میانگین سنی پایین بازیکنان تیم نادرشیمی قم تصریح کرد: به طور کلی تیم بسیار جوانی را راهی مسابقات کرده‌ایم چنان که ۳ بازیکن دانش آموز در ترکیب تیم ما حضور دارند و ۲ بازیکن به تازگی دوره متوسطه را پشت سر گذاشته‌اند و مسن‌ترین بازیکن تیم ما تنها ۲۵ سال سن دارد و این، نشان دهنده این است که می‌توانیم روی این نفرات در سال‌های آینده حساب باز کنیم گرچه پایین بودن میانگین سنی سبب افت تجربه تیم ما شده که به مرور شرایط تجربی تیم بهتر می‌شود.

سرپرست تیم بسکتبال نادرشیمی قم خاطرنشان کرد: در نظر داریم برای حضور در دور برگشت، ۳ بازیکن جدید به تیم اضافه کنیم که حضور یکی از آن‌ها به نام سارا جعفری نهایی شده و برای جذب دو بازیکن دیگر، در حال رایزنی و پیگیری هستیم.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcg3y9x.ak93t4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما