جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : 22986

تلاش دشمنان اسلام برای از بین بردن وحدت مسلمانان

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله سبحانی گفت: باید وحدت در بین جامعه اسلامی حفظ شود زیرا دین اسلام دشمنان بسیار زیادی دارد که در تلاش هستند که این وحدت را از بین ببرند.
تلاش دشمنان اسلام برای از بین بردن وحدت مسلمانان
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله جعفر سبحانی در همایش اساتید تفسیر سطوح عالی و خارج حوزه که در مدرسه حضرت آیت‌الله گلپایگانی برگزار شد با اشاره به موضوع بداء اظهار کرد: اهل نست این موضوع را به عنوان یک قضیه فاسد مطرح می کنند در حالی که از گذشته تا حل علمای شیعه در این زمینه کارهای بسیار زیادی را انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه بداء یکی از موضوعات مهم در شیعه به حساب می آید تصریح کرد: بداء یعنی تغییر سرنوشت با اعمال صحیح یا نادرست، خدا یک تقدیر ندارد بلکه تقدیرهای فراوان دارد.

این مرجع تقلید خاطر نشان کرد: انسان ها دارای سرنوشت های متعدد هستند که با اعمال خود آن را رقم می زنند و همین موضوع مصداق بارز بداء در کتب شیعه است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه باید در جامعه امید ایجاد شود تصریح کرد: تنها در این صورت است که جامعه پیشرفت می کند و مسیر تعالی خود را پیدا می کند.

آیت الله سبحانی گفت: باید وحدت در بین جامعه اسلامی حفظ شود زیرا دین اسلام دشمنان بسیار زیادی دارد که در تلاش هستند که این وحدت را از بین ببرند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcg3y9x.ak9x74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما