پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : 12086

مسابقات علمی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر آموزش عمومی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر گفت: مرحله استانی مسابقات علمی حوزه‌های علمیه خواهران روز جمعه برگزار می‌شود.
مسابقات علمی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، فاطمه رجبی با بیان اینکه هزار و ۸۰۰ نفر از طلاب از مرحله مدرسه‌ای به این مرحله از مسابقات راه یافته‌اند، ادامه داد: در مرحله مدرسه‌ای ۶هزار و ۱۵۲ نفر از طلاب در مسابقات علمی شرکت کرده بودند.

وی زمان برگزاری مرحله کشوری این مسابقات را شش اردیبهشت ‌ماه سال آینده و محل آن را شهر قم ذکر کرد و افزود: کسانی که ۷۰ درصد امتیاز مرحله استانی را کسب کنند به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

مدیر آموزش عمومی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور این مسابقات را مختص طلاب سطح دو(کارشناسی) دانست و اظهار داشت: سئوالات این مسابقات به صورت عمومی طرح می‌شود و طلاب در مدت ۱۲۰ دقیقه باید به ۱۰۰ سئوال چهارگزینه‌ای پاسخ دهند.

وی مسابقات علمی سال جاری را چهارمین مرحله مسابقات علمی حوزه‌های علمیه خواهران ذکر کرد و گفت: امسال برای نخستین بار بانوان طلبه استان‌های خراسان شمالی و رضوی و جنوبی که در مجموعه مدیریت حوزه علمیه خراسان قرار دارند نیز در این آزمون شرکت می‌کنند.

رجبی زمان اعلام نتایج این مرحله از مسابقات را ۱۵ اسفندماه اعلام کرد و گفت: طلاب برگزیده کشوری در پایه پنجم از شرکت در آزمون ورودی کتبی سطح سه (کارشناسی ارشد) معاف خواهند بود.

وی اهداف برگزاری این مسابقات را شامل ایجاد رقابت سازنده میان طلاب و مدارس علمیه، ارزیابی سطح علمی طلاب و نیز مدارس علمیه خواهران، ایجاد زمینه پیشرفت علمی و شکوفایی استعدادهای طلاب و شناخت طلاب ممتاز و استعدادهای درخشان به منظور ارائه خدمات ویژه به آنها و طراحی برنامه‌های خاص دانست.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcg3z9q.ak9x74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما