قم نيوز : قم نگار: آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید گفت: فعالیت های قرآنی و وقف باید بیش از پیش و از تمامی جهت ها ترویج شود و مردم باید با فرهنگ وقف آشنا شوند.
تاکید آیت الله صافی گلپایگانی بر ترویج بیش از پیش فعالیتهای قرآنی و وقف
به گزارش قم نگار، این مرجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: کار سازمان اوقاف از اهمیت بالایی برخوردار است و مسئولان و دست اندرکاران اوقاف باید برای اجرایی کردن برنامه های این سازمان تلاش زیادی انجام دهند.

وی گفت: باید با مدنظر قراردادن رضایت امام زمان(عج) کارها را پیش برد زیرا گسترش فعالیتهای وقف و توجه مردم به این امر مهم برای کشور و جامعه اسباب افتخار است و آثار و برکتهای زیادی در بر خواهد داشت.

این مرجع تقلید با تاکید بر آشنایی مردم با فرهنگ وقف افزود: این کار باعث می شود تا مردم برای این کار خیر اقدام کنند و کار وقف به نحو احسن انجام شده و گسترش پیدا کند.

وی ادامه داد: اینکه امروزه کسانی نسبت به وقف استقبال بسیاری دارند مهم و این در حالی است که پیش از این مدتها وقف ترک شده بود و با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به مردم، آنها بیش از گذشته به وقف علاقه مند شده اند.

آیت الله صافی گلپایگانی گفت: ائمه معصوم(ع) در وقف پیشگام بودند زیرا وقف سنتی است که از امام علی(ع) و ائمه(ع) به ما رسیده و خدمت به بندگان به ویژه فقیران و ضعیفان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی همچنین بر فرهنگ سازی وقف برای نشر کتاب و کتابخوانی در جامعه تاکید کرد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه امروز در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید دیدار و گفت و گو می کند

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcg739w.ak9t34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما