پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : 28638
معاون استاندار قم:

شناسایی ظرفیت‌های اسکان در قم از اولویت‌های ستاد خدمات سفر است

قم نيوز : قم نیوز: معاون استاندار قم گفت:‌ لازم است ظرفیت‌های اسکان در استان شناسایی شود تا برنامه ریزی مطلوب برای آن‌ها امکان پذیر باشد و این موضوع یکی از اولویت‌های ستاد خدمات سفرهای نوروزی است.
شناسایی ظرفیت‌های اسکان در قم از اولویت‌های ستاد خدمات سفر است
به گزارش قم نیوز ، جلسه کمیته اسکان ستاد خدمات سفرهای نوروزی با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط و به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور زائران استانداری قم تشکیل شد.
 
در این جلسه جواد دلاوری با اشاره به تشرف خیل عظیم زائرین نوروزی به استان و تقارن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با تعطیلات عید بر آمادگی کلیه دستگاه‌های خدمات رسان به زائران و مسافرین تأکید کرد و اظهارداشت: یکی از عمده‌ترین خدمات برای زائرین موضوع اسکان آنهاست که باید با برنامه ریزی و همکاری دستگاه‌ها حداکثر خدمات رسانی انجام شود.
 
وی افزود: لازم است ظرفیت‌های اسکان در استان شناسایی شود تا برنامه ریزی مطلوب برای آن‌ها امکان پذیر باشد و این یکی از اولویت‌های ستاد خدمات سفرهای نوروزی است.
 
سرپرست معاونت هماهنگی امور زائران استانداری قم با تأکید بر استخراج نقاط قوت و ضعف خدمات اسکان در نوروز 93 خاطرنشان کرد: تقویت نقاط قوت و اصلاح و پوشش نقاط ضعف سال‌های گذشته می‌تواند در کسب رضایت زائران کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) خادمان حضرتش را یاری رسان باشد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcg739x.ak97w4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما