سه شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب : 29628
رئیس شهرک معارفی بهشت بانو:

روزانه بیش از 10 هزار نفر از نمایشگاه بهشت بانو بازدید می کنند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شهرک معارفی بهشت بانو گفت: در 10 روزی که از فعالیت نمایشگاه بهشت بانو گذشته است روزانه بیش از 10 هزار نفر به صورت میانگین از این نمایشگاه بازدید کرده اند.
روزانه بیش از 10 هزار نفر از نمایشگاه بهشت بانو بازدید می کنند
حجت الاسلام والمسلمین جواد بهشتی پور در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی نمایشگاه شهرک معارفی بهشت بانو درباره تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه بهشت بانو اظهار داشت: در ۱۰ روزی که از فعالیت نمایشگاه بهشت بانو گذشته است روزانه بیش از ۱۰ هزار نفر به صورت میانگین از این نمایشگاه بازدید کرده اند.

وی افزود: بیش ترین آمار بازدید در روز شهادت حضرت زهرا (س) اتفاق افتاد که در این روز شاهد بازدید بیش از ۱۴ هزار نفر از نمایشگاه بهشت بانو بوده ایم.

رئیس شهرک معارفی بهشت بانو عنوان کرد: بیش ترین ساعت بازدید از نمایشگاه بهشت بانو روزانه از ساعت ۱۰ تا نماز ظهر و از ساعت ۱۸ الی ۲۱ اتفاق می افتد.

بهشتی پور خاطرنشان کرد: تا به امروز بیش از ۱۲ هزار نفر در غرفه های مختلف نمایشگاه بهشت بانو ثبت نام کرده اند که پیش بینی می شود این رقم تا روز آخر فعالیت این نمایشگاه افزایش یابد.

وی گفت: با توجه به آمارهایی که روزانه توسط سیستم های رایانه ای گرفته می شود تا به امروز بیش از ۱۲۰ هزار نفر از نمایشگاه بهشت بانو بازدید کرده اند.

انتهای پیام/ب
https://qomnews.ir/vdcg739x.ak9yx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما