شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 50868
منبع : خبرگزاری فارس
با هماهنگی یگان ویژه نیروی انتظامی و اداره کل حفظ آثار قم

پرسنل یگان ویژه قم با «معارف دفاع مقدس» آشنا می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: در دیدار فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم برگزاری کلاس‌های آشنایی پرسنل یگان با علوم و معارف دفاع مقدس مورد بررسی و توافق قرار گرفت.
پرسنل یگان ویژه قم با «معارف دفاع مقدس» آشنا می‌شوند
به گزارش قم نیوز، احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در دیدار سرهنگ «موسی مرتضایی کیا» فرمانده جدید یگان ویژه نیروی انتظامی استان قم، اظهار کرد: اطاعت از اوامر و منویات مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا و حفاظت از امنیتی که به واسطه خون پاک شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس و سال‌ها مجاهدت شبانه روزی به دست آمده، از افتخارات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ویژه نیروی انتظامی و پرسنل یگان ویژه است.

وی افزود: امروز ترویج فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت در جامعه ضامن استقرار آرامش معنوی و امنیت بالا و همه جانبه است و باید بیش از پیش قدر این فرهنگ را دانست.

مرتضایی کیا فرمانده یگان ویژه قم نیز در این دیدار، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع از عرصه امنیت، فرهنگ ایثار و شهادت را همچون چراغی فروزان فراروی پرسنل یگان ویژه دانست و ابراز کرد: این یگان در راستای انجام ماموریت‌های محوله و حفاظت از دستاوردهای خون مطهر شهدا و همچنین ترویج فرهنگ حماسه در بدنه یگان، از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد و تمام همت خود را برای خدمت بیشتر به استان قم و حرم اهل بیت(ع) به کار خواهد بست.

بر اساس این گزارش، برگزاری کلاس‌های آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس ویژه پرسنل یگان با تامین منابع اسنادی و آموزشی از سوی اداره کل حفظ آثار قم، از جمله مسائل مورد تاکید در این دیدار بود.

هماهنگی و اعزام راویان دفاع مقدس برای حضور و سخنرانی در برنامه‌های عمومی یگان ویژه و آشنایی نیروهای این یگان با حماسه دفاع مقدس نیز دیگر دستاورد دیدار فرمانده یگاه ویژه با مدیرکل حفظ آثار قم بود.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcg779n.ak9z34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما