يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۰
کد مطلب : 52578
منبع : خبرگزاری مهر
با درخشش در مسابقات تور ایرانی؛

پینگ پنگ باز قمی مقام سوم مسابقات نوجوانان کشور را کسب کرد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از کسب مقام ارزشمند سومی مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز نوجوانان کشور در یزد توسط پینگ پنگ بازی از قم خبر داد.
پینگ پنگ باز قمی مقام سوم مسابقات نوجوانان کشور را کسب کرد
پینگ پنگ باز قمی مقام سوم مسابقات نوجوانان کشور را کسب کرد

به گزارش قم نیوز، محمد عموییان اظهار داشت: رقابت‌های تنیس روی میز تور ایرانی رده سنی جوانان و نوجوانان کشور در یزد به پایان رسید و تنیس روی میز قم توانست با کسب عنوان سومی رده سنی جوانان بار دیگر در سطح کشور افتخار آفرین شود.

وی افزود: پویا وفایی پینگ پنگ باز نوجوان قمی در میان تمامی ستارگان تنیس روی میز کشور در این رده سنی توانست در بین برترین‌ها قرار گیرد و مقام سوم تور ایرانی را از آن خود کند که عنوانی بسیار مهم و با ارزش برای جامعه تنیس روی میز قم تلقی می‌شود.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: وفایی در مرحله نیمه نهایی این مسابقات برابر سید محمد موسوی طاهر از مازندران قرار گرفت و در یک بازی نزدیک، ۴ بر ۲ بازنده شد تا به مقام سومی این مسابقات بسنده کند گرچه همین عنوان برای تنیس روی میز قم ارزش فراوانی دارد.

عموییان بیان داشت: پویا وفایی در دور اول حذفی برابر محمد جعفر گودرزی از استان البرز ۴ بر صفر به پیروزی رسید و سپس در دور دوم حذفی باز هم مقتدرانه ۴ بر صفر امیر حسین فراهانی از تهران را شکست داد تا به جمع ۱۶ نفر برتر ایران برسد و حریف پرهام اشرفی از تهران شود.

وی عنوان کرد: وفایی در مسابقه برابر پرهام اشرفی هم به برتری رسید و برای رسیدن به جمع ۴ نفر برتر کشور، حریف مهیار بهنام نژاد شد و در مسابقه‌ای ماراتن گونه توانست بهنام نژاد را ۴ بر ۳ شکست دهد و برای اولین بار به جمع ۴ نفر برتر ایران برسد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: سید علی سجادیان و محمد معین منتظری دیگر پینگ پنگ بازان قم بودند که در این مسابقات به دور حذفی رسیدند و سجادیان در دور حذفی اول و منتظری در دور حذفی دوم از مسابقات حذف شدند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg7n9n.ak9xu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما