دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : 46548
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس بسیج جامعه پزشکی استان قم خبر داد

عضویت 1100 پزشک در بسیج جامعه پزشکی قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس بسیج جامعه پزشکی استان قم گفت: در حال حاضر هزار و 100 نفر از پزشکان استان قم عضو بسیج جامعه پزشکی بوده که ۴۵۰ نفر از این تعداد متخصص و مابقی پزشک عمومی هستند.
عضویت 1100 پزشک در بسیج جامعه پزشکی قم
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، حسین عبدالهی اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی از ابتدا فعالیت‌های گسترده‌ای در راستای خدمات رسانی به جامعه داشته و در جبهه‌های حق علیه باطل نیز گام‌های موثری را برداشته است.
رئیس بسیج جامعه پزشکی استان قم گفت: در حال حاضر هزار و 100 نفر از پزشکان استان قم عضو بسیج جامعه پزشکی قم بوده که ۴۵۰ نفر از این تعداد متخصص و مابقی پزشک عمومی هستند.
وی افزود: بیش از 90 درصد از پزشکان استان قم عضو بسیج جامعه پزشکی بوده و 3 هزار و 200 نفر نیز از پیراپزشکان استان عضو بسیج جامعه پزشکی هستند.
عبداللهی با اشاره به برگزاری برنامه‌های گسترده بسیج جامعه پزشکی در استان قم گفت: برگزاری حلقه‌های صالحین، اردوهای راهیان نور، دوره‌های معرفتی و... از جمله اقدامات و برنامه‌هایی است که در دستور کار داریم.
رئیس بسیج جامعه پزشکی استان قم ادامه داد: یکی از اقدامات انجام شده توسط بسیج جامعه پزشکی، تلاش برای محرومیت‌زدایی در استان است که در این راستا اعزام تیم‌های بهداشتی، آموزشی و درمانی به مناطق محروم استان از جمله روستاها و حومه شهر قم در دستور کار است.
عبدالهی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 100 تیم درمانی به این مناطق اعزام شدند که علاوه بر خدمات بهداشتی و درمانی در راستای مسائل آموزشی نیز اقدام کرده‌اند.
انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcg7n9t.ak93t4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما