چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 47538
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اتحادیه معاملات اتومبیل استان قم خبر داد

مخالفت نمایشگاه داران خودروی شهر قم با انتقال به شهرک خودرو

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اتحادیه معاملات اتومبیل استان قم گفت: اعضای صنف نمایشگاه داران خودرو استان پس از بازدید از شهرک خودروی قم با رفتن به این شهرک مخالفت کردند.
مخالفت نمایشگاه داران خودروی شهر قم با انتقال به شهرک خودرو
به گزارش قم نیوز، فریدون عطارد امروز با اشاره به وضعیت شهرک خودروی شهر قم اظهار کرد: این شهرک در پشت میدان تره بار قرار دارد و قرار است که تمام صنوف مرتبط با خودرو به این شهرک انتقال پیدا کنند.

وی ادامه داد: اعضای صنف نمایشگاه داران خودرو شهر قم پس از بازدید از شهرک خودرو این شهر با توجه به موقعیت این شهرک و مشکلاتی که شهرک خودرو دارد، با رفتن به این شهرک مخالفت کردند.

رئیس اتحادیه معاملات اتومبیل استان قم افزود: مکان شهرک خودرو که در خارج از شهر قم قرار دارد، برای احداث چنین شهرکی مناسبی نبود، همچنین خیابان‌ها و مغازه‌های شهرک خودرو از لحاظ متراژ برای استقرار نمایشگاه داران مشکلاتی دارد.

عطارد با اشاره به تجربه احداث شهرک‌های خودرو در شهرهای کشور اظهار کرد: در شهرهای دیگر این شهرک‌ها در مکان نزدیکی به شهر احداث می‌شود تا مردم برای رفت و آمد به این شهرک‌ها مشکلی نداشته باشند.

وی ادامه داد: باید شهرک خودروی دیگری با نظر اعضای صنف نمایشگاه داران خودرو در شهر قم احداث شود، شهرک خودروی کنونی این شهر بدون جلب نظر نمایشگاه داران خودرو احداث شد.

رئیس اتحادیه معاملات اتومبیل استان قم افزود: پیشنهاد دادیم که نمایشگاه خودروی دیگری در شهر قم برای نمایشگاه داران در مکان‌هایی همچون بلوار الغدیر یا پس از ورودی پردیسان و در اطراف ورزشگاه یادگار امام احداث شود تا نمایشگاه داران این شهر به این شهرک خودرو انتقال پیدا کنند.

عطارد در پایان با اشاره آمادگی نمایشگاه داران شهر قم برای مشارکت در احداث شهرک خودرو در این شهر خاطرنشان کرد: اگر زمینی در یکی از نقاط مناسب در نزدیکی شهر قم برای شهرک خودرو اختصاص داده شود، نمایشگاه داران خودروی این شهر حاضر هستند که با تشکیل یک تعاونی سرمایه اولیه برای احداث شهرک خودروی قم را فراهم کنند تا یک شهرک خودرو در شان شهر قم در این شهر احداث شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcg7n9t.ak9uw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما

سیدمهدی
باسلام
شهرک خود و قم
ازنظر فنی بسیار مناسب ساخته شده
این آقا حرف اول وآخرش زد
ایشون فقط میخواسته خودش شهرک بسازه
که از ساخت شهرک منفعتی هم ببرد
وگرنه متراژ 140 متر مغازه که حداقل هست
وبعضی از مغازه های جدید
140 متر حیاط هم دارند
فکرنکنم نامناسب باشن
درضمن مکانشم
نزدیک شهر
وچندین سال بنکداران میوه میرن ومیان ابن راه رو
وروبروی سرای ایرانی تقریبا که اونم قل قله از آدم میشه
ایشون فقط مشکلشون درمنفعت طلبی
می باشد