چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 26568

تجربه پیشکسوتان موجب توسعه ورزش قم می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: تجربه پیشکسوتان موجب پیشرفت و توسعه ورزش قم می‌شود و از آنها برای یاری‌رساندن به جوانان و ورزشکاران کمک می‌خواهیم.
تجربه پیشکسوتان موجب توسعه ورزش قم می‌شود
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی صبح امروز در دیدار با مسئولان انجمن پیشکسوتان ورزش قم بر ضرورت حضور پیشکسوتان در کنار ورزشکاران و جوانان برای بهره‌برداری مفید از سال‌ها تجربیات ارزنده این قشر تاکید کرد و عنوان داشت: دیدار ما با شما پیشکسوتان تنها در قالب همایش یا جلسات این‌چنینی خلاصه نمی‌شود بلکه در قالب اردوهای فرهنگی و ورزشی و همچنین با حضور در منازل عزیزان پیشکسوت تداوم خواهد داشت.

وی اضافه کرد: من عقیده دارم که نباید در زمان کسالت یا بیماری یک عزیز متوجه جایگاه‌ ارزشی و خدمات ارزنده وی شد به خصوص پیشکسوتان گرانقدر که سال‌ها به ورزش قم خدمت کرده‌اند و باید قدردان زحمات و تلاش‌های ارزنده آنها باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان قم در ادامه این ملاقات صمیمانه با مسئولین انجمن پیشکسوتان استان قم بیان کرد: بزرگان و پیشکسوتان ورزش قم چراغ راه این اداره کل برای پیشرفت در امور مختلف ورزش هستند و در آینده‌ای نزدیک در قالب یک همایش در خدمت پیشکسوتان ورزش قم خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: از پیشکسوتان ارزنده ورزش قم می‌خواهم که در هر موضوعی اعم از کل و جزء ما را یاری کنند، ابتدا به امید خدا و سپس به یاری شما عزیزان برای خدمت به ورزش و نسل جوان جامعه تلاش می‌کنیم و امیدوارم که بتوانیم موفقیت‌آمیز عمل کنیم.

عابدی یادآور شد: نگاه و اعتقاد من به جامعه پیشکسوتان به عنوان یک چراغ راه است و از شما انتظار دارم که با راهنمایی‌ها و تجربیات خود این اداره کل را در انجام مطلوب تمام امور یاری کنید، حتی اگر لازم شد به ما تذکر بدهید تا در راستای اجرای اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه ورزش و جوانان، در مسیری روشن و شفاف گام برداریم و پاسدار ارزش‌ها، اخلاق و روحیه پهلوانی در ورزش باشیم.

وی عنوان کرد: هر چه داریم از پیشکسوتان و بزرگترهای ورزش داریم و تمام سعی ما ارائه بهترین خدمات به آنها خواهد بود تا بتوانیم با یاری و حمایت‌شان بیش از وضعیت کنونی در توسعه ورزش و خدمت به جوانان جامعه گام‌های مثبتی برداریم.

دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با پیشکسوتان ورزش قم که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و طی آن رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل و مسئولین بخش‌های مختلف انجمن پیشکسوتان ورزش استان قم با حسن عابدی دیدار کردند و در این دیدار موضوعات مختلف در خصوص تقویت جایگاه پیشکسوتان و لزوم ارتباط و تعامل آنها با اداره کل ورزش و جوانان مطرح شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcg7n9x.ak9334prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما