> آسان ترین راه های لاغر شدن | قم نیوز
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : 10448
منبع : 19دی

آسان ترین راه های لاغر شدن

قم نيوز : قم نیوز: لاغر کردن از جمله سخت ترین و مشکل ترین کارها برای افراد چاق است و کمتر کسی است که بتواند از پس سختی های آن برآید و وزنش را کاهش دهد.
آسان ترین راه های لاغر شدن
سرویس سلامت قم نیوز، لاغر کردن از جمله سخت ترین و مشکل ترین کارها برای افراد چاق است و کمتر کسی است که بتواند از پس سختی های آن برآید و وزنش را کاهش دهد.

این روزها جمعیت افراد چاق در دنیا رو به افزایش است و به علت سخت بودن روش های لاغر کردن بسیاری از مردم به دنبال کم کردن وزنشان نمی روند. در این مطلب اما روش هایی را برای شما آماده کرده ایم که بتوانید به کمک آن به راحت ترین شکل ممکن وزنتان را کاهش دهید و از شر غول چاقی رهایی پیدا کنید.

اولین نکته که باید در مورد لاغر شدن روی آن کار کنید اراده و تصمیمتان است. اگر تصمیم درستی نداشته باشید حتی ساده ترین روش ها نیز نمی توانند به شما در لاغزی کمک کنند.

لقمه های کوچک می توانند به شما در لاغر شدن کمک کنند. با برداشتن لقمه های کوچک شما تعداد بیشتر لقمه می خورید و این باعث می شود که فکر کنید میزان زیادی غذا خورده اید.

 هنگام غذا خوردن اصلا کارهای متفرقه انجام ندهید و تنها غذا را میل کنید. برای مثال افرادی هستند که در هنگام غذا خوردن در حال کار با تلفن همراه یا کامپیوترشان هستند این باعث میشود که متوجه میزان غذایی که خوردید نشوید.

مدت زمان غذا خوردن را افزایش دهید. با غذایتان مقداری بازی کنید و هر لقمه را به مدت طولانی بجوید. این کار زمان لازم برای مغز را فراهم می کند تا فرمان سیر شدن را صادر کند.

20 دقیقه قبل از اینکه غذا را شروع کنید حتما یک وعده سالاد سبزیجات یا میوه مصرف کنید. این کار باعث می شود تا معده شما مقداری پر شود و میزان کمتی غذا بخورید.

 به کالری غذاها توجه داشته باشید. بهتر است جدول کالری های را تهیه کنید و با توجه به آن به دقت غذاهایتان را میل کنید. توجه داشتن به میزان کالری ها به خودی خود می تواند جلوی زیاده روی شما را در خوردن بگیرد.

 سعی کنید شام را خیلی زود بخورید و بعد از آن مسواک بزنید تا دیگر نتوانید چیزی بخورید. تا انتهای شب بهتر است تنها از چای های گیاهی مانند چای سبز استفاده کنید.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcg7t9q.ak9zt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما