جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 43488
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه:

خلأ ضابطه‌مند شدن موازین منبر احساس می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه با بیان اینکه خلأ ضابطه‌مند شدن موازین منبر احساس می‌شود، گفت: کسانی که دغدغه تبلیغ فرهنگ ناب و پویای تشیع را دارند در خصوص پرکردن این خلأها ما را یاری کنند.
خلأ ضابطه‌مند شدن موازین منبر احساس می‌شود
به گزارش قم نیوز،  حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی  در سی و ششمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی و دومین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه که با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد با اشاره به اینکه بزرگان دینی پیش از طرح شبهه با مسائل مواجه شده و حالت انفعالی نداشتند بیان کرد: امروز باید با الگوبرداری از این بزرگان نسبت به پاسخگویی به شبهات اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه مجمع ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه دارای 600 عضو بوده و این اعضا در عرصه پاسخگویی به شبهات دینی فعال هستند بیان کرد: بشریت همواره نسبت به برقراری ارتباط و تبلیغ اهتمام داشته و در هر عصر و زمان با توجه به تناسب دوران نسبت به این عنصر توجه سشده است.

رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه با بیان اینکه در جامعه کنونی شاهد پیشرفت بسیار گسترده‌ای در بخش وسایل ارتباطی هستیم خاطرنشان کرد: امروز رسانه‌های دیداری و شنیداری همه جبهه‌های فردی و اجتماعی را داریم.

وی با اشاره به اینکه به وسیله دستگاه‌هایی که داریم می‌توانیم اسلام را آن طوری که هست معرفی کنیم گفت: اگر آنگونه که اسلام هست را معرفی کنیم تاثیرگذاری آن از هزاران توپ و تانک موثرتر است.

واعظ موسوی با اشاره به اینکه رسانه‌ها و نوع مدیریت آنها یک علم است، بیان کرد: خلأ ضابطه‌مند شدن موازین منبر احساس می‌شود و کسانی که دغدغه تبلیغ فرهنگ ناب و پویای تشیع را دارند با حضور گسترده‌ای که در این همایش دارند انجمن را یاری کنند تا بتوانیم در این عرصه بزرگ گام‌های مفید، مؤثر و بلندی برداریم.

وی تصریح کرد: در این خصوص از همه راهکارها و پیشنهادها به گرمی استقبال می‌کنیم و امیدواریم که انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه نیز بتواند به اهداف خود دست یابد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcg7t9t.ak9w74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما