جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : 34488
هفته دوازدهم لیگ برتر؛

تساوی بدون گل شاگردان دایی و گل‌محمدی

قم نيوز : قم نگار: تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب آهن اصفهان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به تساوی بدون گل رضایت دادند.
تساوی بدون گل شاگردان دایی و گل‌محمدی
به گزارش قم نگار، از چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز یک دیدار بین تیم‌های صبا قم و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد.

در حالی که تیم‌های صبای قم و ذوب آهن اصفهان در جدول رده‌بندی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند این دیدار از اهمیت بسیار زیادی برای شاگردان علی دایی و یحیی گل‌محمدی برخوردار بود.

قضاوت این دیدار را بیژن حیدری با کمک محمد‌ راهی، محمدجواد مداح و سید رضا مهدوی قضاوت کرد و داور این دیدار به حجت حق‌وردی و کاوه رضایی از ذوب آهن و محمدقاضیی از صبا کارت زرد نشان داد.

تیم صبای قم در این دیدار با ترکیب حامد لک، فیلیپه ماچادو، امیرحسین صادقی، مسعود حق‌جو، محمدامین آرام‌طبع، فرشید باقری، سامان آقازمانی(از دقیقه ۶۵ هاشم بیک‌زاده)، جلال‌الدین علی‌محمدی، ابوالفضل ابراهیمی، کریم اسلامی و محمد قاضی برابر مهمان خود صف آرایی کرد.

گل محمدی نیز در این دیدار ترکیب رشید مظاهری، هادی محمدی، ولید اسماعیل، علی حمام، حجت حق‌وردی، اکبر صادقی(از دقیقه ۷۲ مهدی مهدی‌پور)، سید محمدرضا حسینی( از دقیقه ۶۶ کاوه رضایی)، قاسم حدادی‌فر، احسان پهلوان، مهدی رجب‌زاده (رضا شکاری) و مرتضی تبریزی به زمین مسابقه فرستاد.

در نیمه نخست بازی این شاگردان علی دایی بودند که برتری نسبی در حفظ توپ داشتند و برخی از حملات را روی دروازه صبا تدارک دیدند هرچند که نتوانستند راه به جایی ببرند. تنها دستاورد شاگردان دایی در نیمه نخست بازی برخورد توپ با تیر دروازه ذوب آهن بود.

در نیمه دوم بازی نیز دو تیم بازی پایاپایی را ارائه کردند و برخی از موقعیت‌های خطرناک روی دروازه دو تیم خلق شد هرچند که در اغلب این حملات یا مدافعان موفق بودند و یا توپ‌ها با بی‌دقتی مهاجمان دو تیم از دست رفت.

در دقیقه ۶۰ این بازی اسلامی بازیکن صبا از سمت چپ زمین در عرض حرکت کرد و پس از اینکه مدافع ذوب آهن را از پیش رو برداشت، شوت او به شکل خطرناکی از کنار دروازه تیم مهمان به اوت رفت.

در دقیقه ۷۲ بازی نیز بیک زاده و حق جو مدافعان صبا در تصاحب توپ تعلل کردند و این اشتباه تبریزی بازیکن ذوب آهن را در یک موقعیت خوب قرار داد ولی ضربه او با تکل صادقی به کرنر تبدیل شد.

در دقیقه ۸۱ بازی تعلل مدافعان ذوب‌آهن نزدیک بود که کار دست این تیم بدهد و مهاجم صبا در موقعیت خوبی قرار بگیرد که این موقعیت با تکل بلند مدافع ذوب آهن بدون نتیجه ماند.

یک دقیقه بعد نجف‌‌زاده بازیکن با تجربه ذوب آهن ضربه خطرناکی را روانه دروازه صبا کرد که علی حمام سرش را مقابل توپ قرار داد و این موقعیت را خنثی کرد.

در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت و ذوب‌آهن با یک امتیازی که در این دیدار کسب کرد ۲۰ امتیازی شد و تیم صبا نیز به امتیاز ۱۹ رسید.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcg7t9w.ak9t74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما