دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : 30428
منبع : روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم:

جشنواره «مشارکت مردمی استفاده بهینه از آب شهری» در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از برگزاری جشنواره «مشارکت مردمی با هدف استفاده بهینه از آب شهری» در قم خبر داد.
جشنواره «مشارکت مردمی استفاده بهینه از آب شهری» در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، عبدالحمید توکلی‌بینا با اشاره به نقش مهم مشارکت‌های اجتماعی در فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی و جلوگیری از وقوع بسیاری از مشکلات در کشور، موضوع کمبود آب در کشور به ویژه شهر قم را متذکر شد و اظهار داشت: همکاری و مشارکت همه مردم و دستگاه‌ها می‌تواند در برون‌رفت از بحران آب راهکاری بسیار مهم و اساسی باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم ضرورت نهادینه شدن فرهنگ صحیح استفاده از آب را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «همدلی و همزبانی، دولت و مردم» افزود: در همین راستا و با هدف مشارکت اقشار مختلف مردم در زمینه ارائه راهکاری‌های عملی در صرفه‌جویی در مصرف آب «جشنواره مردمی استفاده بهینه از آب شهری» را در برنامه قرار دادیم.

وی مدیریت مصرف آب با به‌کارگیری ابزار و تجهیزات، تأثیر آموزه‌های دینی در مصرف آب، راهکارهای کاهش مصرف در آبیاری فضای سبز، روش‌های جداسازی مصارف آب شرب از غیر شرب، راهکارهای استفاده چند باره از آب، قیمت‌گذاری منطقی و عادلانه آب در راستای استفاده بهینه را از جمله محورهای جشنواره مشارکت مردمی استفاده بهینه از آب شهری برشمرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم همچنین پیشنهاد، طرح و نوآوری، تجربه موفق و شعار صرفه‌جویی را رشته های این جشنواره ذکر کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با استفاده از نظرات و راهکارهای پیشنهادی شهروندان فرهنگ استفاده صحیح از آب و صرفه‌جویی در مصرف را در جامعه نهادینه کنیم.

توکلی بینا مهلت ارسال آثار را تا ۳۰ تیر سال جاری اعلام کرد و گفت: علاقمندان آثار خود را از طریق سایت شرکت آب و فاضلاب استان قم به نشانی www.abfa-qom.com به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcg7t9w.ak9zx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما