سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۲
کد مطلب : 25758

مرفاوی و گل محمدی در نشست خبری حاضر می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: سرمربیان تیم‌های صبای قم و ذوب آهن اصفهان عصر چهارشنبه هفته جاری در نشست خبری حاضر می‌شوند.
مرفاوی و گل محمدی در نشست خبری حاضر می‌شوند
به گزارش قم نیوز، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب آهن اصفهان عصر روز چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار می‌شود تا دو تیم نخستین بازی فصل خود را برگزار کنند.

بر این اساس، صمد مرفاوی سرمربی تیم صبای قم و یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه هشتم مرداد در دفتر باشگاه صبای قم پاسخگوی سئوالات خبرنگاران هستند.

یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن دو فصل پیش از ابتدای فصل تا مقطعی از نیم فصل نخست هدایت تیم فوتبال صبای قم را بر عهده داشت و به نوعی در برابر تیم سابق خود قرار می‌گیرد.

وی در خرداد ۱۳۹۱ وی به عنوان سرمربی تیم صبای قم انتخاب شد اما در مهر ماه سال ۱۳۹۱ از این تیم جدا و به عنوان دستیار به تیم پرسپولیس تهران پیوست در حالی که حضور وی در پرسپولیس حواشی بسیاری ایجاد کرد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال، پس از پایان نیم فصل سال ۱۳۹۱ با برکناری مانوئل ژوزه، گل‌محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد و سپس در فصل ۹۲ به نفت تهران ملحق شد.

گل محمدی بر اساس رقم قرارداد اعلام شده باشگاهش با دستمزدی ۷۰۰ میلیون تومانی هدایت ذوب آهن را در دست گرفته در صورتی مرفاوی نیمی از دستمزد گل محمدی را در صبا دریافت می‌کند.

دیدار تیم‌های صبای قم و ذوب آهن اصفهان در چارچوب لیگ بر‌تر فوتبال از ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه روز پنج شنبه نهم مرداد در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcg7u9x.ak9nn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما