قم نيوز : قم نیوز:استاندار قم با اشاره به رابطه حسنه دولت و مراجع خواستار تسهیل و تقویت این مهم از سوی روابط عمومی‌های استان شد.
روابط عمومی‌ها زمینه‌های تعامل دولت با مراجع تقلید را تسهیل کنند
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش صبح امروز در بازدید از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم با تاکید بر نقش حساس و مهم این اداره کل در تبیین اهداف سازمان اظهار کرد: روابط عمومی ها آئینه ی تمام نمای سازمانها هستند.

وی جایگاه ویژه قم در زمینه اطلاع رسانی را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه اخبار انعکاسی از قم در سطوح ملی و بین المللی تاثیر گذار است، تصریح کرد: کار روابط عمومی در استان قم از حساسیت ویژه ای برخوردار است و باید ویژه تر از سایر استانها باشد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به دیدار مسئولان ارشد نظام با مراجع عظام تقلید، تعامل دولت با علما و بزرگان دینی را در بهترین شرایط عنوان و اضافه کرد: روابط عمومی های استان نقش بسیار بارزی در تبیین عملکرد دولت و تسهیل و تقویت زمینه های تعامل دولت با مراجع و مجموعه ی نظام دارند.

استاندار قم رصد دقیق اخبار رسانه ها و تجزیه و تحلیل درست مسائل را از رسالت های خطیر روابط عمومی ها برشمرد و تصریح کرد: روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی، زمینه ی تعامل و ارتباط مردم با مسئولان را فراهم می کنند.

وی همچنین نقش روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف متعالی استان را یادآور شد و گفت: روابط عمومی های استان می توانند با انجام درست وظایف و پیگیری و انعکاس صحیح فعالیت ها و اقدامات به تحقق این اهداف کمک کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی منش در ادامه با تاکید بر اهمیت فعالیت های رسانه ای روابط عمومی ها، مخاطبین اخبار استانداری را خاص عنوان کرد و گفت: علما و ‌مراجع معظم به صورت جدی اخبار استان را پیگیری می کنند.

استاندار قم همچنین با اشاره به قرار گرفتن روابط عمومی استانداری قم در جایگاه استانهای برتر کشور در زمینه خبر و اطلاع رسانی، از مدیریت و کارکنان این مجموعه تقدیر و تشکر کردو گفت: باید با کار و تلاش بیشتر این رتبه بهبود و ارتقاء یابد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcg7u9x.ak9x74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما