پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : 22328

شایگان به اردوی تیم ملی کاراته امید دعوت شد

قم نيوز : قم نیوز:محمد شایگان کاراته کای قمی با برگزاری پیکارهای انتخابی رده سنی زیر ۲۱ سال به اردوی تیم ملی کاراته امید دعوت شد.
شایگان به اردوی تیم ملی کاراته امید دعوت شد
به گزارش قم نیوز، رقابت انتخابی تیم ملی کاراته در رده سنی زیر ۲۱ سال در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد و نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی در اوزان مختلف از سوی کادر فنی مشخص شدند.

محمد شایگان، کاراته کای قمی و عضو تیم آذرخودرو قم در سوپرلیگ کاراته کشور در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم با نظر کادر فنی به اردوی تیم ملی کاراته دعوت شد ضمن اینکه بهنام نجفی از همدان و بهنام دهقان‌زاده از تهران به اردوی تیم ملی راه یافتند.

شایگان در مسابقات سوپرلیگ کاراته کشور در سال ۹۲، عملکرد درخشانی داشت و در ۱۴ مسابقه‌ای که برای تیمش روی تاتامی رفت با ۱۱ پیروزی و ۲ شکست و کسب ۳۳ امتیاز عملکرد درخشانی از خود برجای گذاشت.

این کاراته کای قمی علاوه بر حضور در تیم ملی امید، برای پوشیدن پیراهن تیم ملی بزرگسالان کاراته نیز شانس دارد و در مسابقات انتخابی بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی و جام جهانی ۲۰۱۴ برمن آلمان نیز رقابت می‌کند.

با انتخاب شایگان در اردوی تیم ملی امید، جمع اردونشینان قمی تیم‌های ملی کاراته کشور به ۳ نفر رسید چنان که پیش ا زاین امیر مهدی‌زاده در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان و علیرضا خدری در کاتای انفرادی نوجوانان به اردوی تیم‌های ملی راه یافته بودند.

در سایر اوزان و در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم علی اصغر آسیا بری از قزوین، حامد اکبری از زنجان و سجاد حیاتی از آذربایجان شرقی مجوز حضور در اردو را کسب کردند.

در وزن منهای ۷۸ کیلوگرم، شهاب نوروزی از مرکزی، علی گلشن از فارس، سعید عباسی از گیلان و میثم رشوند از قزوین اردونشین شدند.

در وزن به اضافه ۷۸ کیلوگرم، عماد مژدهی از گیلان و کوشا تیموری از کرمانشاه به جمع اردونشینان اضافه شدند.

تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امیدهای کاراته خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا که مرداد ماه در کشور مالزی برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcg7w9x.ak9xx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما