سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۱
کد مطلب : 38268
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

فاز اول بلوار مرجعيت به زودي به بهره برداري مي رسد

قم نيوز : قم نیوز: دكتر قاري قرآن معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم با اشاره به آخرين وضعيت پروژه بلوار مرجعيت گفت:فاز اول اين پروژه طي روزهاي آينده در اختيار مردم قرار مي گيرد.
فاز اول بلوار مرجعيت به زودي به بهره برداري مي رسد
به گزارش قم نيوز، دكتر عليرضا قاري قران با اشاره به پيشرفت پروژه بلوار مرجعيت،اظهار داشت:يك كيلومتر از اين پروژه پايان سال گذشته آماده شده بود اما به دليل نبود روشنايي به بهره برداري نرسيد اما با هماهنگي هاي انجام شده طي روزهاي آينده اين قسمت تكميل و در اختيار مردم قرار مي گيرد.

 وي افزود:فاز دوم بلوار مرجعيت از ميدان شهيد كريمي تا شهرك قدس پيشرفت ۷۰ درصدي داشته و براي روكش آسفالت آماده شده است اما متاسفانه در اين مسير نيز ۸۰۰ متر معارض وجود دارد كه بايد اين مشكل حل شود.

قاري قران آخرين وضعيت پروژه تقاطع سه سطحه عمار ياسر را مورد توجه قرار داد و تصريح كرد:اين پروژه در سال هاي قبل به دليل مشكلات متعددي چون قرار داد ها و وضعيت تملك ها متوقف مانده بود.

معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم افزود:سال گذشته اين پروژه نيز با وجود تمامي مشكلات فعال شد و طبق اظهارات پيمانكار قرار بود كه تا پايان سال ۹۴ تحويل شهروندان گردد كه متاسفانه به تعهدات عمل نشد.

وي با بيان اينكه تملك معارضين و تاسيسات زيربنايي در كندي پروژه تقاطع سه سطحه ۱۵خرداد موثر است ادامه داد:با وجود تمامي مشكلات تمام سعي مان را خواهيم كرد كه تا نيمه سال ۹۵ اين پروژه در اختيار مردم قرار گيرد در حال حاضر نيز تمام فشار روي پيمانكار است و شهرداري نيز به صورت مستمر كار نظارتي را انجام ميدهد.

 قاري قران با بيان اينكه هنوز آب و فاضلاب،گاز،آب و... معارضان مهم اين پروژه محسوب مي شوند،گفت:متاسفانه قبل از اينكه پروژه آغاز شود تملكات و معارضان رفع نشده است به همين دليل در حال حاضر هنوز نتوانستيم به صورت كامل مشكلات معارضان و تملكات را به صورت كامل حل كنيم.

وي با اشاره به اينكه قبل از رفع مشكلات ورود به بخش اجرايي وكارگاهي براي هيچ پروژه اي عاقلانه نيست، عنوان كرد:چندين ملك موجود در مسير تخريب شده اند و اجراي پروژه روي پل و گذر در زواياي مختلف فعال است.

معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم خاطر نشان ساخت:هفته گذشته از ۱۳ ملك باقي مانده سه ملك تملك و تخريب شد و براي مابقي نيز در حال رايزني هستيم اگر مذاكرات با صاحبان املاك به نتيجه نرسد مجبور هستيم كه از راه هاي قانوني براي حل مشكل تملكات استفاده كنيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcg7x9w.ak9734prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما