پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 16938
به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید دستغیب صورت می گیرد؛

برگزاری یادواره شهدای محله مهر آباد قم

قم نيوز : قم نیوز: سومین یادواره شهدای محله مهر آباد قم با حضور مردم شهید پرور استان، جمعه هشتم آذر ماه در مسجد امام جواد(ع) برگزار می گردد.
برگزاری یادواره شهدای محله مهر آباد قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سومین یادواره شهدای محله مهر آباد قم با حضور مردم شهید پرور و ولایت مدار استان، جمعه هشتم آذر ماه در مسجد امام جواد(ع) منطقه نیروگاه برگزار می‌شود.
در این یادواره که با هدف گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس و تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران برگزار می‌شود، با حضور مسئولان استان و خانواده شهدا و مردم شهید پرور قم، لحظات ایثار و شهادت روایت می‌شود.
در مراسم معنوی که جمعه 8 آذرماه به همت پایگاه شهید دستغیب ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) برگزار می‌شود، سردار علیزاده از یادگاران هشت سال دفاع مقدس سخنرانی می‌کند.
مهدی رمضانی نیز در این مراسم به روایتگری لحظات ایثار و حماسه دفاع مقدس می‌پردازد و همچنین برادر احمدی نیز به مدیحه سرایی خواهد پرداخت.
گفتنی است این یادواره 8 آذر ماه سال جاری بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد امام جواد (ع)  واقع در خیابان توحید (نیروگاه)، بعد از پل شهید امینی بیات، 14 متری امام جواد(ع) برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcg7y9q.ak93w4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما