دوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 46908
منبع : خبرگزاری فارس

در خیمه کوه خضر نبی(ع) صورت گرفت:استقبال گسترده زائران نوروزی از غرفه شهدای مدافع حرم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اوقاف ناحیه یک شهرستان قم گفت: غرفه معرفی و پاسداشت شهدای مدافع حرم در خیمه معرفت کوه خضر نبی(ع) طی تعطیلات نوروز امسال با استقبال گسترده زائران روبرو شده است.
در خیمه کوه خضر نبی(ع) صورت گرفت:استقبال گسترده زائران نوروزی از غرفه شهدای مدافع حرم
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام یوسف احمدی با اشاره به برپایی خیمه معرفت نوروزی با چندین غرفه در جوار کوه خضر نبی(ع) و مرقد شهدای گمنام اظهار کرد: این خیمه طی سال‌های گذشته نیز برپا می‌شد و استقبال از آن همواره بیش از سایر مراکز بوده است.

وی افزود: خیمه معرفت کوه خضر نبی(ع) دارای چندین غرفه گوناگون از جمله کودک، خانواده و فضای مجازی، پاسخگویی به سوالات شرعی، ایستگاه وقف، مشاوره روانشناختی و سخنرانی چند رسانه‌ای است.

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم گفت: یکی از بخش‌هایی که در نوروز امسال در قالب این خیمه برپا شده، غرفه معرفی و گرامیداشت شهدای مدافع حرم است.

وی ادامه داد: قم یکی از استان‌هایی است که شهدای بسیاری را در راه مبارزه با تکفیری‌ها تقدیم اسلام و انقلاب کرده و به همین دلیل، معرفی شهدای مدافع حرم به عنوان یک تکلیف شرعی در فرصت تعطیلات نوروز، در دستور کار قرار گرفت.

احمدی با اشاره به استقبال گسترده زائران و مسافران نوروزی از این غرفه خاطرنشان کرد: در غرفه شهدای مدافع حرم، تصاویر و پوسترهایی از آن عزیزان و وصایای آنها وجود دارد همچنین مبلغان روحانی به روایت خاطراتی از آنها مشغول هستند و اهداف و آرمان‌هایشان را برای بازدیدکنندگان شرح می‌دهند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcg7y9t.ak93z4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما