قم نيوز : قم نگار: سرمربی تیم فوتبال صبای قم از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال خواست به تخلفات داور دیدار این تیم مقابل گسترش فولاد تبریز رسیدگی کند.
دایی: کمیته اخلاق به رفتار داور بازی صبا - گسترش فولاد ورود کند
به گزارش قم نگار، علی دایی در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: در نیمه نخست بازی را بد آغاز کردیم و گسترش فولاد برتر بود، اما این صبا بود که گل نخست را به ثمر رساند و در نیمه دوم در شرایطی که بهتر از حریف کار می‌کردیم روی پنالتی عجیبی که داور برای گسترش گرفت گل تساوی را دریافت کردیم.

وی افزود: متأسفانه تیم داوری در این بازی ناهماهنگ بود و قضاوت خوبی نداشت. داور در مسابقه‌ای که درگیری چندانی نداشت بارها از کارت خود استفاده کرد و با پنالتی نادرستی که علیه ما گرفت روند بازی را به هم زد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم خاطر نشان کرد: در یکقدمی داور کنار، بیک‌زاده را زدند، اما او واکنشی نشان نداد. در صحنه پنالتی هم صحنه‌ای را پنالتی اعلام کرد که درست همین صحنه در بازی با استقلال اهواز در محوطه جریمه حریف اتفاق افتاد و پنالتی اعلام نشد.

دایی تأکید کرد: اتفاقاتی که در بازی‌های صبا رخ داده تاکنون چهار امتیاز از امتیازاتی که باید کسب می‌کردیم، گرفته است. من از کمیته اخلاق خواهش می‌کنم همان‌طور که به موضوع خانزاده‌ای که معلوم نیست الان کجاست، رسیدگی می‌کند به کار این داور که از الفاظ زشت علیه بازیکن و تماشاگر استفاده می‌کند، رسیدگی کند.

وی عنوان کرد: در شأن و شخصیت یک داور نیست که بخواهد خطاب به بازیکن یا تماشاگر کلمات زشتی به کار ببرد. افزادی که کنار زمین بودند همگی شنیدند که او چه گفت.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم درباره اشتباهات سریالی حامد لک تصریح کرد: بی‌انصافی است که به سادگی از بازی خوب لک عبور کنیم. او جز در آن صحنه، بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و اگر مشکلی هم وجود داشته باشد به این دلیل است که وی قدر خودش را نمی‌داند.

دایی خاطرنشان کرد: تیم ما از نظر بدنی هنوز مشکل دارد و اگر می‌بینید که نمی‌تواند در زمین حریف حضور قابل توجهی به خصوص در نیمه دوم داشته باشد به دلیل مسئله بدنی و دیر شروع کردن تمرینات است و این مشکل به مرور زمان حل می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcg7y9w.ak9q34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما