سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : 24038

ارائه آموزش‌های کمک‌های اولیه به دانشجویان

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم در دیدار با رئیس دانشگاه پیام نور قم گفت: جمعیت هلال احمر قم در زمینه ارائه آموزش‌های امداد و نجات به دانشجویان آمادگی دارد.
ارائه آموزش‌های کمک‌های اولیه به دانشجویان
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، محمد گلفشان اظهار کرد: تعامل و همکاری بین دستگاه‌های مختلف کمک شایانی به پیشبرد اهداف سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی می‌کند و این تعامل در دستگاه‌های مرتبط با جوانان از اهمیت بیشتر و مهمتری برخوردار است.

وی ادامه داد:‌ توجه دنیای امروز به حمایت‌های روانی در حوادث و بلایا در کاهش رنج‌دیدگان بیش از پیش مطرح شده و به عنوان اصلی مهم در کنار حضور فعالیت تیم‌های امداد و نجات در حوادث مد نظر قرار گرفته است و این مهم در جمعیت هلال احمر با تصویب و تشکیل تیم مداخلات فرهنگی و اجتماعی در حوادث و بلایا در مسیر اجرا قرار گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم گفت: تیم‌های مداخلات فرهنگی و اجتماعی متشکل از گروه‌های مذهبی، حمایت‌های روانی و... بوده و در هنگام حادثه پس از حضور در صحنه و پس از پایان عملیات امداد و نجات در اردوگاه‌ها و مناطق اسکان آسیب‌دیدگان به ارائه برنامه‌های فرهنگی و حمایت روانی پرداخته و در یک بازه زمانی امور را به خود مردم واگذار می‌کنند.

گلفشان به ارتباط دیرینه هلال احمر و دانشگاه پیام نور اشاره کرد و در خصوص روند اجرای موفق برنامه‌های مشترک آینده به ذکر نکاتی پرداختند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم نیز در خصوص تشکیل تیم مداخلات فرهنگی، اجتماعی در جمعیت هلال احمر با هدف پیشبرد برنامه‌های فرهنگی و حمایت روانی در حوادث نکاتی را بیان کرد و در مورد نحوه همکاری و استفاده از ظرفیت سازمان نظام روانشناسی و همیاری و همکاری روانشناسان عضو این سازمان سخن گفت.

محمد مصباحی همچنین در خصوص توان هلال احمر برای آموزش امداد و کمک‌های اولیه به روانشناسان عضو سازمان نظام روانشناسی و دانشجویان دانشگاه پیام نور پیشنهاداتی ارائه کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcg7z9x.ak9tw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما