چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 16695
به همت مرکز تحقیقات کامپیوتر علوم اسلامی

نرم‌افزار مجموعه آثار علامه طباطبایی تولید شد

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با ایام سالگرد رحلت فیلسوف معاصر علامه محمد حسین طباطبایی(ره)، نرم‌افزار مجموعه آثار این دانشمند علوم اسلامی و انسانی تدوین و عرضه شد.
نرم‌افزار مجموعه آثار علامه طباطبایی تولید شد
به گزارش قم نیوز، نرم‌افزار علامه طباطبایی (ره) به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تولید و عرضه شد.
 
این نرم‌افزار شامل موضوعاتی مانند علوم قرآن، عقاید اسلامی، شیعه، منطق، کلام استدلالی، فلسفه اسلامی، عرفان، تاریخ، اجتماعی، زندگی‌نامه و خاطرات است.
 
متن کامل 72 عنوان کتاب در 154 جلد از آثار علامه طباطبایی (ره) که شامل موضوعاتی مانند علوم اسلامی (تفسیر، فلسفه، عرفان، حدیث، اخلاق اسلامی و اصول فقه)، مباحث اجتماعی، مباحث سیاسی، زندگانی علامه طباطبایی (ره) و ... می‌شود در این نرم‌افزار گنجانده شده است.
 
کتاب نهایة‌الحکمة با 9 شرح و ترجمه، کتاب بدایة‌الحکمة با سه شرح و ترجمه نیز از جمله کتاب‌هایی است که در این نرم افزار تدوین شده است.
 
امکان دسترسی به ترجمه و تفسیر قرآن کریم بر اساس تفسیر المیزان نیز از دیگر محتویات این نرم‌افزار ارزشمند به شمار می‌رود.
 
از دیگر محتویات این نرم افزار می‌توان به 127 تصویر، مشتمل بر تمثال و دست‌خط‌های علامه طباطبایی (ره)، 42 قطعه صوت و فیلم مرتبط با این شخصیت برجسته، 10 دوره لغت‌نامه فارسی و عربی در 62 جلد اشاره کرد.
 
قابلیت جست‌وجو، قابلیت جست‌وجوهای متنوع و پیشرفته در تمام متون، از طریق کلمه، عبارت، نمایه‌زنی، حاشیه‌نویسی، رنگی کردن و علامت گذاری از جمله قابلیت‌های پژوهشی نرم افزار مجموعه آثار علامه طباطبایی (ره) است.
 
علاقه‌مندان برای تهیه این نرم‌افزار می‌توانند به به نشانی الکترونیکی  www.noorshop.comمراجعه کنند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcgn39q.ak93y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما