يکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۹
کد مطلب : 35685
منبع : خبرگزاری حوزه
قائم مقام شهردار قم:

طرح ورودی شهر قم از جعفریه اصلاح و اجرا می‌شود

قم نيوز : قم نگار: قائم مقام شهردار قم به طرح اصلاح ورودی شهر قم از جعفریه اشاره کرد و گفت: در این راستا توافق میان شهرداری، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و استانداری قم انجام شده است.
طرح ورودی شهر قم از جعفریه اصلاح و اجرا می‌شود
به گزارش قم نگار، ابراهیم معتمدی امروز در دیدار شهردار و معاونان شهرداری قم با آیت‌الله اعرافی امام جمعه قم و رئیس جامعة‌المصطفی العالمیه، گفت: یکی از اقدامات ما تلاش برای ایجاد یک فضای تعاملی با دیگر مجموعه‌های شهری است که در این راستا اقدامات لازم را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی عنوان کرد: کمیته‌های مشترکی با آستان مقدس حضرت معصومه (س)، مسجد جمکران و اداره اوقاف ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم از طریق یک فضای تعاملی در راستای رفع مشکلات شهری گام برداریم.

قائم مقام شهردار قم با اشاره به پروژه ساماندهی محله‌های قدیمی خیابان‌های دروازه ری و چهل‌اختران گفت: در این زمینه اقداماتی صورت گفته و برای خیابان دروازه ری باید ۱۶ میلیارد تومان تا پایان سال تملک صورت گیرد.

معتمدی به طرح ورودی شهر جعفریه اشاره کرد و گفت: در این راستا توافق میان شهرداری، جهادکشاورزی، راه و شهرسازی و استانداری انجام شده تا بتوانیم یک فضای خوب ورودی شهر تا بوستان صدری ایجاد کنیم.

وی گفت: برای افتتاح پروژه‌ها اعتبار خوبی با درایت شهردار قم در نظر گرفته شد که ویژه‌ترین آنها احداث ۲۴ بوستان شهری در قم است که تحولی بزرگ در پارک‌ها و تفرجگاه‌های تفریحی سطح شهر ایجاد خواهد کرد.

قائم مقام شهردار قم در خصوص اجرای پروژه‌ها گفت: قبل از اجرای هر پروژه باید بررسی شود که آیا می‌توانیم آن پروژه را اجرایی کنیم یا خیر؟ و اگر توانایی مالی و نیرویی برای اجرای کار را نداریم نباید به قولی پروژه را زخمی کرده و آنها را رها کنیم که تبعات فرهنگی و اجتماعی بسیار بدی را به همراه خواهد داشت.

معتمدی گفت: در حال حاضر برای اجرای فاز ۵ عمار یاسر به ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای کف و بدنه نیاز داریم که شهرداری نمی‌تواند آن را تامین کند و متاسفانه بخشی از این پروژه اجرایی و رها شده که امروزه مشکلاتی را به بار آورده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgn39w.ak9n74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما