جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۳۴
کد مطلب : 34695
از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد

فوتسالیست مطرح قم کاندیدای بهترین بازیکن سال ۲۰۱۵ آسیا

قم نيوز : قم نگار: فوتسالیست‌ مطرح و سرشناس استان قم با انتخاب کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان کاندیدای بهترین بازیکن سال ۲۰۱۵ آسیا انتخاب شد.
فوتسالیست مطرح قم کاندیدای بهترین بازیکن سال ۲۰۱۵ آسیا
به گزارش قم نگار، در یک دهه اخیر علی‌‌اصغر حسن‌زاده به عنوان مطرح‌ترین فوتسالیست استان قم در سطح ملی و در میادین مختلف داخلی و برون‌مرزی برای ورزش قم و خانواده فوتسال افتخارآفرینی کرده و اکنون در آستانه کسب یکی دیگر از مهمترین دستاوردهای دوران فعالیت حرفه‌ای فوتسال خود است.

حسن‌زاده که سال قبل بالاتر تمام فوتسالیست‌های قاره کهن و با انتخاب کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۱۴ فوتسال آسیا انتخاب شد،‌ نخستین فوتسالیست قمی است که به این افتخار بزرگ و ارزشمند دست یافته و اکنون در آستانه تکرار این موفقیت ارزنده قرار گرفته است.

علی‌اصغر حسن‌زاده بازیکنی است که از اوایل دهه ۱۳۸۰ و در رشته فوتبال استعداد خود را نشان داد و در کنار دو برادر بزرگتر خود یعنی محسن و مهدی حسن‌زاده رشد چشمگیری در این رشته ورزشی داشت، به طوری که با تیم ملی به موفقیت‌های ارزنده دست یافت و در رده‌ باشگاهی نیز عناوین ارزشمندی کسب کرد.

حسن‌زاده در آغاز ورود خود به فوتسال به تیم مطرح و بزرگی همچون ارم‌کیش قم ملحق شد در حالی که ارم‌کیش در آن سال‌ها یکی از قدرت‌های فوتسال ایران بود و بازیکن بزرگی همچون وحید شمسایی در آن بازی می‌کرد و مربی مطرح و نامداری مانند حسین شمس هدایت آن را انجام می‌داد.

حسن‌زاده به غیر از ارم‌کیش قم سابقه بازی در تیم‌های فولاد ماهان و گیتی‌پسند اصفهان را نیز دارد و دو سال نیز در کشور روسیه عضو تیم نوریلسکی نیکل بود و اکنون بار دیگر به کشورمان بازگشته و در تیم تاسیسات دریایی تهران بار دیگر در کنار چهره‌ مطرحی همچون وحید شمسایی و چندین ملی‌پوش دیگر فعالیت می‌کند.

ستاره فوتسال قم قهرمانی در لیگ برتر با تیم‌های فولاد ماهان و گیتی‌پسند اصفهان را تجربه کرده و در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا نیز با تیم‌های فولاد ماهان و تاسیسات دریایی تهران طعم قهرمانی قاره کهن را چشیده و در رده ملی نیز قهرمانی جام ملت‌های آسیا را در کارنامه دارد.

نگاهی به موفقیت‌های علی‌اصغر حسن‌زاده در رده باشگاهی نشان‌دهنده ثبت دو بار حضور در رقابت‌های جام جهانی فوتسال در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۰۸ در کارنامه بازی‌های ملی این بازیکن است، ضمن اینکه حسن‌زاده از سال ۲۰۰۶ عضو تیم ملی فوتسال است و در ۶ دوره جام ملت‌های آسیا حضور یافته است.

حسن‌زاده در سال جاری عضو تیم ملی کشورمان در سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۴ بود و در راه کسب عنوان نایب قهرمانی برای تیم‌ ملی فوتسال کشورمان هشت گل به ثمر رساند تا دومین گلزن برتر جام و دومین گلزن تیم ملی کشورمان شود.

با اینکه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در اردیبهشت ماه سال قبل برای حسن‌زاده جام قهرمانی فوتسال قاره کهن را به ارمغان نیاورد اما حسن‌زاده بعد از کسب عنوان دومین گلزن برتر جام، از سوی مسئولین برگزاری بازی‌ها لقب بهترین بازیکن این جام را به خود اختصاص داد.

بعد از کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های ۲۰۱۴ فوتسال آسیا و انتخاب حسن‌زاده به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۱۴ قاره کهن، اکنون بار دیگر کنفدراسیون فوتبال آسیا نام علی‌اصغر حسن‌زاده را در کنار دیگر ملی‌پوش مطرح فوتسال کشورمان یعنی وحید شمسایی و یک بازیکن عراقی به عنوان سه کاندیدای برترین بازیکن سال ۲۰۱۵ قاره کهن معرفی شده است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcgn39w.ak9ty4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما