جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : 28665
"دوران حکومت رژیم صهیونیستی به‌پایان رسیده است"

آیت‌الله سعیدی: اسرائیل بداند از این پس حزب‌الله هیچ حمله‌ای را بی‌پاسخ نمی‌گذارد

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم بابیان اینکه پاسخ موشکی اخیر حزب‌الله هشدار جدی به صهیونیست‌هاست، گفت: اسرائیل باید بداند دوران حکومتش به پایان رسیده و از این به بعد هر حمله‌ای با پاسخ مناسب همراه است.
آیت‌الله سعیدی: اسرائیل بداند از این پس حزب‌الله هیچ حمله‌ای را بی‌پاسخ نمی‌گذارد
به گزارش قم نیوز ، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قم، به آیه 13 سوره حجرات اشاره کرد و اظهار داشت: لذت حضور در حریم و محضر خداوند با عبادت عملی ایجاد می‌شود و این خاصیت خطاب مستقیم خداوند به بندگان در این آیه است.
 
امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه با خطاب مستقیم خداوند به انسان خستگی از عبادت ایجاد نمی‌شود، افزود: زمانی که خداوند انسان را خطاب می‌کند و او را با «یا ایها الناس» می‌خواند، نشانه ارتباط مستقیم خداوند با بندگان است.
 
وی با بیان اینکه خداوند در خطاب خود تنها به انسان‌های یک دوره خطاب نکرده است، گفت: ندای قرآنی مربوط به همگان است که شامل مؤمنان، اهل کتاب و حتی ملحدان می‌شود.
 
آیت‌الله سعیدی با اشاره به اینکه خداوند در این آیه تفاوت انسان‌ها دلیلی برای شناسایی آن‌ها از یکدیگر می‌داند گفت: خداوند پرهیزگاری را معیار برتری می‌داند و وجود اختلاف نژادها را برای برتری بر یکدیگر رد می‌کند.
 
امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه هیچ نژادی حق فخر فروختن به نژاد دیگر را ندارد افزود: تنها باتقوا تفاوت بین افراد ایجاد می‌شود.
 
وی در خطبه دوم نماز جمعه به برخی مناسب‌های مذهبی پیش‌رو اشاره کرد و افزود: امام حسن عسکری(ع) در مدت کوتاه عمر خود علی‌رغم میل نظام عباسی شاگردان بسیاری را تربیت کردند که عده‌ای از آن‌ها نائبان امام زمان (عج) هستند.
 
آیت‌الله سعیدی با اشاره به وفات حضرت معصومه (س) در شهر قم افزود: حضرت معصومه(س) در مدت کوتاهی در قم اقامت داشتند و مهمان ما شده اما بعد از این مدت صاحب شهر قم شدند و تکریم ایشان بر همه ما واجب است.
 
امام جمعه قم با اشاره به فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: باید در دهه فجر به مطالبات مقام معظم رهبری که به عنوان شعار سال مطرح شده، توجه شود و بخش‌های مختلف و مسئولان در این ماه گزارشی در مورد اقدامات خود در جهت تحقق شعار سال ارائه دهند.
 
وی با بیان اینکه باید در این زمان به نقش زنان در انقلاب اسلامی بیشتر توجه شود، افزود: آثار و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی باید بیشتر برای مردم مشخص شود.
 
آیت‌الله سعیدی به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا اشاره کرد و گفت: این نامه اکنون از خبرسازترین رخ دادهای جهان است. این حرکت و اقدام مقام معظم رهبری همانند نامه‌ای است که امام خمینی (ره) به گورباچف نوشته بودند و به همان میزان دارای اهمیت است.
 
امام‌جمعه قم با اشاره به دشمنی غرب برای جلوگیری از نفوذ اسلام، افزود: نامه رهبری درست در این زمان منتشر شد و در آن ایشان از جوانان خواسته‌اند که اسلام را از طریق منابع اصلی بشناسند.
 
وی با اشاره به بخشی از نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا افزود: در این نامه ایشان نگرانی خود از سرنوشت همه بشریت را نشان داده‌اند و آن‌ها را به اسلام حقیقی دعوت کرده‌اند.
 
آیت‌الله سعیدی بابیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با ورزشکاران توصیه‌های مهمی داشته‌اند گفت: رهبرمعظم انقلاب فرمودند در دنیایی که دین زدایی در دستور کار امپراتوری رسانه‌ای قرار دارد و موضوع برهنگی و بی‌عفتی ترویج می‌شود، نشان دادن معنویت توسط ورزشکاران نشانه ایستادگی در مقابل این موج عظیم انحرافی در جهان است.
 
امام‌جمعه قم با اشاره به محبوبیت ورزشکاران افزود: با یک حرکت معنوی مناسب از طرف ورزشکاران موج بزرگی در جامعه ایجاد می‌شود و در برخورد با متخلف نباید هیچ سهل‌انگاری شود؛ در کنار حمایت از ورزش قهرمانی باید از ورزش همگانی نیز حمایت شود.
 
وی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به اینکه رزمندگان حزب‌الله در جنوب لبنان چندین متجاوز صهیونیست را به هلاکت رساندند، گفت: این حمله در پاسخ به حمله اخیر صهیونیست‌ها به جنوب لبنان و به شهادت رساندن رزمندگان حزب‌الله ازجمله جهاد مغنیه بود.
 
آیت‌الله سعیدی بابیان اینکه این پاسخ حزب‌الله هشدار جدی به صهیونیست‌هاست، گفت: اسرائیل باید بداند دوران حکومتش به پایان رسیده و از این به بعد هر حمله‌ای با پاسخ مناسب همراه است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcgn39x.ak9734prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما