قم نيوز : قم نیوز: با حضور هیئتی از خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه (س) در دمشق، پرچم گنبد حرم بانوی کرامت به عتبات مقدسه حضرت زینب (س)و حضرت رقیه (س) اهداء شد.
اهدای پرچم حرم بانوی کرامت به عتبات مقدسه حضرت زینب و حضرت رقیه
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب، مدیر امور رسانه و اطلاع رسانی آستان مقدس در این زمینه گفت: این اقدام در راستای ایجاد تعامل و ارتباطات بیشتر بین آستان های مقدس حضرت فاطمه معصومه، حضرت زینب و حضرت رقیه سلام الله علیهم صورت گرفت.
 
وی با اشاره به دیدار این هیئت از خادمان حضرت فاطمه معصومه(س) با مسئولان عتبه حضرت زینب و حضرت رقیه سلام الله علیهما گفت: بر اساس سفر انجام شده به دمشق، پرچم بارگاه حضرت فاطمه معصومه (س) بر روی مزار حضرت زینب و حضرت رقیه سلام الله علیهما قرار گرفت.
 
وی در ادامه با اشاره به اجرای مراسم خطبه خوانی حضرت فاطمه معصومه (س) در حرم پیام آور کربلا و حضرت رقیه(س) افزود: از دیگر اهداف اجرای این برنامه، اعلام حمایت خادمان حرم بانوی کرامت برای حفاظت از حرم های مقدس در دمشق است؛ گرچه امکان حضور فیزیکی برای دفاع از این حرم های شریف که در خطر هجمه گروه های تکفیری قرار دارد، نیست، ولی دل ها و دعاهای ایشان همراه با مدافعان حرم های مقدس حضرت زینب و حضرت رقیه سلام الله علیهما است.
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcgnn9x.ak9u74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما