سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : 20555
در لیگ فوتبال نوجوانان کشور در قم

سفیر گفتمان قم از دور مسابقات کنار رفت

قم نيوز : قم نيوز:‌تیم فوتبال نوجوانان سفیر گفتمان قم در لیگ فوتبال نوجوانان کشور در قم از دور مسابقات کنار رفت.
سفیر گفتمان قم از دور مسابقات کنار رفت
به گزارش قم نيوز، مسابقات مرحله نخست دسته مناطق از لیگ نوجوانان باشگاه‌های کشور در گروه یک ادامه یافت و تیم فوتبال سفیر گفتمان قم با شکست برابر استقلال تهران حذف شد.

در مسابقات مناطق از لیگ نوجوانان باشگاه‌های کشور که با حضور تیم‌های برگزیده استان‌های سراسر کشور در قالب ۸ گروه برگزار می‌شود تیم‌های حاضر در این مسابقات برای کسب سهمیه صعود به لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور با هم رقابت می‌کنند.

در مسابقات گروه نخست که به میزبانی زمین چمن مصنوعی ورزشگاه جهان پهلوان تختی قم برگزار می‌شود تیم‌های افشید قم، سفیر گفتمان قم، استقلال تهران، چیچکلو اسلامشهر و آبی‌پوشان اراک حضور دارند و برای کسب ۲ سهمیه صعود از این گروه با هم رقابت می‌کنند.

تیم فوتبال سفیر گفتمان قم در روز چهارم این مسابقات به مصاف تیم استقلال تهران رفت و در پایان با شکست سنگین ۶ بر صفر ، به کار خود در این مسابقات پایان داد.

در این مسابقه تیم فوتبال استقلال تهران که در ۲ بازی پیشین خود به ۲ پیروزی مقتدرانه دست یافته بود با ارائه یک بازی برتر نسبت به حریف قمی، اجازه عرض اندام به شاگردان مرتضی عطایی نداد و ۶ بار تور دروازه سفیر گفتمان را به لرزه درآورد.

شاگردان محمود انصاری در تیم فوتبال استقلال تهران ، در مسابقه نخست خود با ۵ گل آبی‌پوشان اراک را شکست داده بودند و سپس در دیدار برابر چیچکلو اسلامشهر ۲ بر صفر پیروز شدند.

پیروزی استقلال در این مسابقه برابر سفیر گفتمان قم سبب شد این تیم با کسب ۹ امتیاز صعود خود را به مرحله دوم مسابقات نوجوانان کشور قطعی و دیدار این تیم برابر افشید در روز پایانی مسابقات جنبه تشریفاتی پیدا کند.

تیم فوتبال سفیر گفتمان قم نیز با یک پیروزی ، یک تساوی و ۲ شکست در دور گروهی از صعود به مرحله دوم بازماند درحالی‌که تنها پیروزی این تیم برابر چیچکلو اسلامشهر رقم خورد.

در روز پنجم و پایانی این رقابت‌ها تیم نوجوانان استقلال تهران از ساعت ۱۵:۳۰ امروز سه شنبه در ورزشگاه تختی قم به مصاف تیم افشید قم می رود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgnn9x.ak9zn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما