يکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : 32165
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی قم:

بیش از ۹۰ درصد درآمدهای مالیاتی امسال قم وصول شد‌

قم نيوز : قم نگار: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی قم گفت: در سال ۹۴ با توجه به درآمدهای مصوب در چهار ماه نخست باید ۱۵۲ میلیارد وصول صورت می‌گرفت که ۱۴۰ میلیارد آن معادل ۹۲ درصد آن وصول شده است.
بیش از ۹۰ درصد درآمدهای مالیاتی امسال قم وصول شد‌
به گزارش قم نگار، سید صدرالدین موسوی صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به گزارشی در مورد رسالت اداره کل دارایی استان قم در سال ۹۳ اظهار داشت: اداره دارایی نقش به سزایی در بحث درآمدها و هزینه کردهای استان به عهده دارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قم با اشاره به اینکه در سال ۹۳ مصوب هزینه‌ای استان حدود ۵۹۸ میلیارد بوده که عملکرد هزینه‌ای در سطح استان ۸۰۵ میلیارد ریال در مورد هزینه‌های حقوق بوده است گفت: این هزینه‌ها افزایش ۳۴ و نیم درصدی بر دولت تحمیل کرده که آن را پرداخت کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: مصوب بودجه‌ای و درآمدهایی که در قانون بودجه تصویب می‌کنند سهم قم ۳۳۶ میلیارد تومان بوده که در مصوب امسال ۴۵۶ میلیارد تومان افزایش پیداکرده است و طبق قانون بودجه ۳۶ درصد رشد درآمدهای مصوب به استان ابلاغ کرده‌اند.

موسوی بابیان اینکه در سال ۹۴ این مصوبه در بحث هزینه‌ای به ۸۴۰ میلیارد ریال رسیده است گفت: مصوبه عمرانی قم ۸۸۷ میلیارد ریال بوده است و در بحث مصوبات سفر رهبری به قم ۷۷۰ میلیارد ریال مصوبه داشتیم که دولت مکلف به پرداخت و تخصیص صددرصدی آن است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قم با اشاره به اینکه درآمد استان در سال ۹۳ حدود ۱۹ درصد رشد داشته است، بیان کرد: سهم درآمدهای مالیاتی از کل درآمدها دارای رشد ۲۰ درصدی بوده اما درمجموع در آمدهای عمومی استان ۱۵ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه در بخش مالیات حقوق کارکنان دولت ۳۵۷ میلیارد تومان وصول کرده‌ایم تصریح کرد: در بخش مشاغل ۴۰ میلیارد تومان وصول داشته‌ایم که شامل یک درصد رشد بوده است.

موسوی عنوان کرد: مالیات حقوق پرداختی توسط حقوق‌بگیران استان که به تعداد ۲۰ هزار و ۹۱۴ نفر هستند به‌صورت میانگین ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در سال بوده است اما در بخش مشاغل حقیقی مالیات یک‌میلیون تومان بوده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قم خاطرنشان کرد: در سال ۹۴ با توجه به درآمدهای مصوب در چهار ماه نخست باید ۱۵۲ میلیارد وصول صورت می‌گرفت که ۱۴۰ میلیارد وصول‌شده است و ۹۲ درصد وصول کرده‌ایم و هنوز ۸ درصد آن باقی‌مانده است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgnq9w.ak9x34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما