سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : 27125

تمرین پنالتی برای دیدار جام حذفی و اردوی صبا در قم

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در حالی روز پنج شنبه در چارچوب جام حذفی برابر شهرداری اردبیل به میدان می‌رود که شرایط روحی و روانی این تیم برای کسب نتیجه مطلوب در اردبیل مطلوب عنوان شده است.
تمرین پنالتی برای دیدار جام حذفی و اردوی صبا در قم
به گزارش قم نیوز، دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال گرامیداشت آزادی خرمشهر روز پنج شنبه آغاز می‌شود که در یکی از بازی‌ها، تیم فوتبال صبای قم در ورزشگاه تختی اردبیل به مصاف شهرداری این شهر می‌رود.

برگزاری آخرین تمرین در قم

آخرین تمرین تیم فوتبال صبای قم پیش از بازی با شهرداری اردبیل در ورزشگاه هلال احمر قم برگزار می‌شود و این تیم پس از تمرین ظهرگاهی پایانی خود روز سه شنبه راهی تهران می‌شود.

تیم فوتبال صبا عصر امروز در ورزشگاه هلال احمر تمرین می‌کند و پس از تمرین سه شنبه و سفر به اردبیل، تمرین سبک تیم صبا روز چهارشنبه در اردبیل برگزار می‌شود.

بازیکنان تیم فوتبال صبای قم پس از بازی با شهرداری اردبیل، بلافاصله پس از پایان مسابقه از طریق فرودگاه اردبیل به تهران و سپس قم باز می‌گردند و با انجام ریکاوری روز جمعه در ورزشگاه هلال احمر قم، از روز شنبه تمرینات خود را برای دیدار خانگی برابر گسترش فولاد از سر می‌گیرند.

بازگشت مصدومان

در شرایطی که صبای قم در بازی‌های گذشته لیگ بر‌تر با مشکل آسیب دیدگی بازیکنانش روبرو بود اما در بازی با شهرداری اردبیل تمام نفرات خود را در اختیار دارد.

احمد حسن‌زاده مهاجم گلزن صبا که عنوان بر‌ترین گلزن تیمش را در اختیار دارد برای بازی با شهرداری اردبیل در شرایط ایده آل جسمانی قرار دارد و مصدومیت این بازیکن به طور کامل رفع شده است.

به نظر می‌رسد داوود بهادری بازیکن جوان و بومی صبا تنها مصدوم صبا باشد ضمن اینکه کماکان از عباس قادیان خبری نیست.

تمرین پنالتی بازیکنان صبا

با توجه به اینکه بازی صبای قم و شهرداری اردبیل تک حذفی است و خبری از بازی برگشت در آن نیست، مرفاوی این احتمال را داده که شهرداری اردبیل با توجه به بهره‌مندی از امتیاز میزبانی حریف سرسختی برای صبا باشد و برنده بازی در مجموع وقت قانونی و اضافی مشخص نشود.

به همین دلیل، بازیکنان صبا در تمرینات اخیر خود، تمرین روزی ضربات پنالتی را در دستور کار قرار دادند و به نظر می‌رسد بازیکنانی چون ایوب کلانتری، احمد حسن‌زاده، پیروز قربانی، حسین بادامکی و مارکو اوره لیو گزینه‌های پنالتی زدن برای صبا باشند.

احتمال حداقل تغییرات در ترکیب صبا

با توجه به بازی خوب صبا در هفته‌های گذشته برابر سایپا و پیکان و تساوی خارج از خانه هفته نهم برابر سپاهان، به نظر می‌رسد کادر فنی صبا برنامه‌ای برای تغییرات اساسی در ترکیب تیم ندارند مگر اینکه مرفاوی ترجیح دهد دو سه مهره اصلی خود را از بازی بیرون نگه دارد.

در این صورت اگر بازی با شهرداری اردبیل گره بخورد این نفرات به میدان می‌آیند و اگر بازی به خوبی و سادگی برای صبا پیش برود، صبا به این مهره‌های کلیدی برای بازی سه شنبه آینده برابر گسترش فولاد تبریز استراحت می‌دهد.

کادر فنی و بازیکنان صبا بار‌ها تاکید کرده‌اند که شهرداری اردبیل را دست کم نمی‌گیرند و باید دید دست کم نگرفتن شهرداری اردبیل به معنای حداقل تغییر در ترکیب صباست یا اینکه حداقل یکی دو مهره اصلی صبا کار را از روی نیمکت آغاز می‌کنند.

اردوی شبانه روزی صبا در هوای مطبوع قم

بازیکنان تیم فوتبال صبای قم بعد از تعطیلی سه روزه تمرینات خود از روز سه‌شنبه ۱۵ مهر ماه اردوی سه روزه خود را زیر نظر کادر فنی در زمین چمن مجموعه ورزشی هلال‌احمر قم برگزار کردند و بعد از انجام تمرینات متنوع ویژه بازی جام حذفی با صلاحدید مربیان یک روز به استراحت رفتند.

در اردوی سه روزه تیم صبای قم که با استقرار بازیکنان در هتل نیاوران قم همراه بود به جز روزبه چشمی مدافع ملی‌پوش صبای قم که هم اکنون در اردوی آماده سازی تیم ملی امید کشورمان برای آمادگی حضور در بازی‌های انتخابی المپیک ۲۰۱۶ حضور دارد، دیگر نفرات تیم حضور داشتند و در بخش‌های مختلف تمرینی که از سوی مربیان در نظر گرفته شده بود به کارهای آمادگی پرداختند.

بادامکی: جام حذفی جام شگفتی هاست

هافبک کهنه کار صبا معتقد است جام حذفی جام شگفتی هاست و نمی‌توان هیچ تیمی از از پیش بازنده دانست به ویژه اینکه شهرداری در اردبیل تیم پرهواداری است.

هافبک میانی تیم فوتبال صبای قم درباره دیدار این تیم برابر شهرداری اردبیل در جام حذفی عنوان کرد: دیدار ساده‌ای برابر شهرداری اردبیل نداریم به ویژه اینکه این مسابقه خارج از خانه است و نباید فراموش کنیم که جام حذفی جام شگفتی هاست اما به موفقیت نزدیک هستیم و امیدوارم بتوانیم با حذف شهرداری اردبیل، خود را جزء مدعیان معرفی کنیم.

بادامکی افزود: پیش از آغاز فصل در یک بازی دوستانه با شهرداری اردبیل در سرعین بازی کرده‌ایم اما شرایط مسابقات رسمی و دوستانه همیشه با هم متفاوت است.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcgnq9x.ak9ux4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما