جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب : 26405

نماینده قم به لیگ بر‌تر تنیس بانوان کشور صعود کرد

قم نيوز : قم نیوز: نماینده تنیس قم در رقابت‌های لیگ دسته یک تنیس بانوان باشگاههای کشور و با ترکیب فائزه خداکرمی و پونه طوافی به لیگ بر‌تر تنیس کشور صعود کرد.
نماینده قم به لیگ بر‌تر تنیس بانوان کشور صعود کرد
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس باشگاه‌های کشور به مدت یک هفته به میزبانی هیئت تنیس زنجان برگزار شد و در ‌‌نهایت المپیک زنجان موفق شد با عبور از سد ناصرامین قم قهرمان شود.

تنیسورهای بانوی قمی با وجود پیروزی‌های پیاپی در دیدار فینال مغلوب میزبان شدند اما به همراه نماینده زنجان، جواز حضور در لیگ بر‌تر تنیس بانوان کشور را به دست آوردند.

پس از تیم تنیس بانوان قم که با نام ناصر امین در این مسابقات شرکت کرده بود تیم‌های آکادمی مینودر قزوین و امید امیر آمل نیز عناوین سوم و چهارم مسابقات را از آن خود کردند.

در دیدار نهایی این رقابت‌ها، تیم ناصر امین قم به مصاف المپیک زنجان رفت و به نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد در حالی که در مسابقه انفرادی اول، جدال پونه طوافی و سمیه شکوری با نتایج ۶ بر صفر و ۶ بر یک به سود طوافی از تیم ناصرامین قم پایان یافت.

در مسابقه انفرادی دوم، و در جدال فائزه خداکرمی از قم و الهام ابراهیمی از زنجان، تنیسور زنجانی با نتایج ۶ بر ۲ و ۶ بر یک در مقابل تنها ست برده خداکرمی با نتیجه ۶ بر ۳ پیروز شد.

در مسابقه دو نفره، تیم ناصر امین قم با ترکیب طوافی و خداکرمی برابر تیم المپیک زنجان با ترکیب شکوری و ابراهیمی قرار گرفت که این مسابقات با پیروزی زنجانی‌ها با نتایج ۷ بر ۵ و ۶ بر یک و در ‌‌نهایت قهرمانی زنجان در این مسابقات همراه شد.

در مسابقه رده بندی نیز آکادمی مینودر قزوین برابر نماینده آمل پیروز شد و به مقام سوم رسید ضمن اینکه تیم‌های هیئت تنیس سیستان و بلوچستان، زرین تهران، امیران شهرکرد، هیئت تنیس بوشهر و تربیت بدنی زنجان نیز عناوین پنجم تا نهم بازی‌ها را از آن خود کردند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgnt9x.ak93z4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما