جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 46755
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل آتش نشانی قم خبر داد

آماده‌باش كامل نيروهاي آتش‌نشاني به مناسبت نوروز

قم نيوز : قم نیوز: مدير عامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم از آماده‌باش كامل نيروهاي آتش‌نشاني به مناسبت نوروز خبر داد.
آماده‌باش كامل نيروهاي آتش‌نشاني به مناسبت نوروز
به گزارش قم نیوز: به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفری با اشاره به فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز اظهار کرد: نیروهای آتش‌نشانی از ۲۴ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین سال ۹۶ به صورت ۲۴ ساعته آماده‌باش کامل هستند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: قم شهری زائر پذیر است و مسافران در بوستان‌ها و مدارس استقرار دارند، بنابراین باید در بسیاری از نقاط شهر خودرو و موتورسیکلت مجهز مستقر شود.

جعفری با اشاره به چینش‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده گفت: برنامه‌ریزی لازم برای استقرار خودروها در بوستان‌ها و مدارسی که بنا است زائران و مسافران چادر بزنند و مستقر شوند صورت گرفته  است.

وی خاطرنشان کرد: خودروهای آتش‌نشانی در نقاط حساس مانند حرم حضرت معصومه(س)، مسجد جمکران، ورودی و خروجی شهر و عوارضی و مبادی هسته مرکزی شهر مستقر هستند تا دسترسی آسان‌تر باشد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم عنوان کرد: بروشورهایی از سوی شهرداری قم تهیه شده که این بروشورها حاوی نکات ایمنی است و خطرات درباره حوادث احتمالی در آنها به افراد گوشزد می‌شود.

جعفری با اشاره به اقدامات انجام شده برای پیشگیری از حوادث، گفت: آموزش‌های گسترده در بسیاری از ارگان‌ها، سازمان‌ها، نیروی انتظامی و همکاران شهرداری در زمینه اطفای حریق ارائه شده تا در صورت نیاز بتوانند کمک لازم را ارائه کنند.

وی یادآور شد: در این ایام مرخصی‌ها لغو شده و همکاران آماده‌باش کامل هستند. یک سری تجهیزات و امکانات جدید خریداری و به ناوگان اضافه شده تا در صورت وقوع حادثه با تجهیزات و امکانات جدید در خدمت همشهریان، مسافران و زائران باشیم.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه اکنون ۲۱ ایستگاه فعال در سطح شهر وجود دارد و سه ایستگاه در آینده راه‌اندازی می‌شود، گفت: به نیروهای شیفت استراحت نیز ابلاغ شده تا در صورت نیاز بتوانیم در اسرع وقت از آنها کمک بگیریم و به کارگیری شوند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgnu9t.ak93n4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما