پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب : 25785

قدرت دید در قم به زیر هزار متر رسید

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم گفت: آلودگی هوا از مرز هشدار عبور کرده و طبق گزارشات رسیده از ایستگاه هواشناسی شهر قم (شکوهیه) کیفیت دید افقی به زیر هزار متر رسیده است.
قدرت دید در قم به زیر هزار متر رسید
به گزارش قم نیوز، محمدرضا قاضی برای امروز آسمانی صاف همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک در طول روز پیش‌بینی کرد و گفت: اوایل شب آسمان کمی تا قسمتی ابری خواهد بود.

وی با بیان اینکه حداکثر سرعت وزش باد ۶۵ کیلومتر در ساعت با جهت شرقی است، افزود: بیشینه و کمینه دمای امروز به ترتیب ۳۹ و ۲۶ درجه سانتی‌گراد است.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم با بیان اینکه هم‌ اکنون غلظت گرد و غبار در آسمان شهر قم زیاد است، گفت: آلودگی هوا از مرز هشدار عبور کرده و طبق گزارشات رسیده از ایستگاه هواشناسی شهر قم (شکوهیه) کیفیت دید افقی به زیر هزار متر رسیده است.

وی برای فردا نیز آسمانی غبارآلود همراه با کاهش سرعت وزش باد پیش‌بینی و خاطرنشان کرد: طی سه روز آینده روند افزایش دما را در استان قم شاهد خواهیم بود به صورتی که دما به ۴۲ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

قاضی برای فردا کمینه و بیشینه دمای شهر قم را به ترتیب ۲۵ و ۴۰ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: همچنین روز شنبه کمینه و بیشینه هوای شهر قم به ترتیب ۲۵ و ۴۲ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز رطوبت نسبی هوا بین ۱۰ تا ۳۰ درصد است، اظهار کرد: بعد از ثبت رکورد گرم‌ترین روز سال ۹۳ در شهر قم اوایل هفته جاری دمای نسبی هوا در سه روز گذشته ۹ درجه سانتی‌گراد کاهش داشت و شاهد بودیم که بیشینه دما در روز گذشته به ۳۸ درجه سانتی‌گراد رسید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgnu9x.ak9n74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما