سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 51335
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت:

بیش از 350 هزار مراسم در دهه کرامت برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت از اجرای بیش از 350 هزار مراسم و جشن ویژه دهه کرامت در سراسر کشور یاد کرد و گفت: ظرفیت‌های مردمی مختلف را شناسایی کرده‌ایم تا بتوانیم در دهه کرامت امسال به صورت ساماندهی شده فعالیت‌های مردمی را دنبال کنیم.
بیش از 350 هزار مراسم در دهه کرامت برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا ارباب سلیمانی در دیدار اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) انجام شد، با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف اجرایی و نهادهای مردمی امسال در دهه کرامت مشارکت مطلوبی دارند، اظهار کرد: ‌امیدواریم با استفاده از توان این مجموعه‌ها بتوانیم برنامه‌های دهه کرامت را با اهتمام جدی و به صورت مستمر در طول سال دنبال کنیم.

وی با اشاره به اینکه کارگروه محتوایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با نظر تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) در قم فعالیت‌های خود را دنبال می‌کند، تصریح کرد: وحدت میان شعیه و سنی به عنوان یکی از برنامه‌های محوری دهه کرامت امسال دنبال می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با تاکید بر اینکه برنامه‌های دهه کرامت با همدلی و وحدت مثال‌زدنی در حال اجراست، خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت به دنبال استفاده از همه ظرفیت‌ها است اما نسبت به ظرفیت‌های مردمی نگاه متفاوتی دارد.

وی از اجرای بیش از 350 هزار مراسم و جشن ویژه دهه کرامت در سراسر کشور یاد کرد و گفت: ظرفیت‌های مردمی مختلف را شناسایی کرده‌ایم تا بتوانیم در دهه کرامت امسال به صورت ساماندهی شده فعالیت‌های مردمی را دنبال کنیم.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgnw9n.ak9qw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما