پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : 10925
بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم:

مردم در خروش 9 دی با نشان دادن پویایی و سر زندگی انقلاب اسلامی، دشمنان را نا امید کردند

قم نيوز : قم نیوز: بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم، در آستانه سالروز حماسه 9 دی، با صدور بیانیه‌ای با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کرد.
مردم در خروش 9 دی با نشان دادن پویایی و سر زندگی انقلاب اسلامی، دشمنان را نا امید کردند
به گزارش قم نیوز، مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم، با صدور بیانیه‌ای به مناسب سالروز حماسه 9 دی، ضمن تاکید بر پیروی از آرمان‌های شهدا، امام راحل و تبعیت از مقام معظم رهبری(حفظه الله)، بار دیگر بر لزوم هوشیاری و بصیرت مردم انقلابی قم تاکید کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه نهم دی ماه ۱۳۸۸ نقطه روشن دیگری در کارنامه بصیرت و ولایتمداری ملت ایران بود. ملت بزرگ ایران در این روز با مدد از آرمان سرخ نهضت عاشورا به صحنه آمد و غبار فتنه‌ای را که ماهها سعی در حاکم شدن بر فضای عمومی جامعه داشت، به کلی زدود و ننگ حسرت و ناامیدی را برای دشمنان باقی گذاشت.

بی‌تردید خلق این حماسه شکوهمند تنها در سایه الگوگیری از قیام خونین کربلا و نیز اقتدا به راه پر فیض امام راحل (قدس سره) و شهیدان گلگون کفن، امکان تحقق داشت و در این میان نقش شهر خاندان کرامت، قم مقدس و مردم با بصیرت این دیار چون همیشه بارز و ظاهر بود.

پیام رسای مردم در خروش ۹ دی پویایی و سرزندگی انقلاب شکوهمند اسلامی، آن هم پس از گذشت بیش از سه دهه از پیروزی‌اش بود که جهانیان را بهت زده و دشمنان را ناامید ساخت. دشمنان خارجی و عوامل فریب خورده آنان در داخل کشور از قیام گسترده توده‌های ملت ایران در این روز، دانستند که صبر و خویشتنداری و نیز خروش و فریاد ملت مسلمان ایران، همگی در راستای آهنگ ولایت است؛ زیرا که این ملت فهیم، راه و رسم ولایتمداری را از مکتب پر فیض عاشورا آموخته و با جان و خون خویش عجین کرده‌اند.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم ضمن گرامیداشت سومین سالگرد حماسه تاریخی ۹ دی اعلام می¬دارد راه سعادتمندی و رستگاری، منحصر در تبعیت بی چون و چرا از آرمان¬های پرفیض امام راحل (قدس ره) و شهیدان و پیروی از اوامر و فرامین رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) است.

والسلام
مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم

انتهای پیام /115/
https://qomnews.ir/vdcgny9q.ak9zx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما