سه شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 46935
منبع : خبرگزاری فارس
روزهاي هفدهم و هجدهم فروردين ماه انجام مي‌شود

رقابت كشتي‌گيران قم براي عضويت در تيم ملي جوانان

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌‌ كشتي استان قم گفت: كشتي‌گيران جوان قم نيمه دوم فروردين ماه در رقابتي حساس و تعيين كننده براي كسب مجوز تيم ملي با حريفان سرشاخ مي‌شوند.
رقابت كشتي‌گيران قم براي عضويت در تيم ملي جوانان
به گزارش قم نیوز، محسن وزیری امروز اظهار کرد: سال گذشته در رده سنی جوانان شاهد عملکرد بسیار خوبی از سوی کشتی‌‌گیران قم در میادین داخلی و برون‌مرزی بودیم و در واقع موفق‌ترین رده سنی ما در رقابت‌های مختلف همین رده جوانان بود که دو مدال آسیایی و یک سهمیه جهانی گرفت.

وی ادامه داد: در مسابقات کشتی فرنگی 2016 قهرمانی رده سنی جوانان آسیا علیرضا نجاتی و مهدی ابراهیمی دو سهمیه برای کشتی قم کسب کردند و این دو کشتی‌گیر در اوزان خود به ترتیب نشان‌های برنز و طلای آسیا را در سال 95 برای کشتی قم به ارمغان آوردند.

رئیس هیأت‌‌‌ کشتی استان قم بیان کرد: در سال جدید نیز یکی از رده‌های پر امید برای کسب مدال‌های مسابقات قهرمانی کشور و پیکارهای آسیایی و جهانی 2017 همین رده سنی جوانان است که امیدوارم از پیکارهای انتخابی آن که نیمه دوم فروردین برگزار می‌شود، این مسیر را با موفقیت آغاز کنیم.

وی یاد آور شد: رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی رده سنی جوانان روزهای هفدهم و هجدهم فروردین ماه به میزبانی خانه کشتی شماره دو تهران برگزار می‌شود و کشتی‌گیران برتر اوزان مختلف جواز حضور در اردوی تیم‌های ملی را به دست خواهند آورد.

وزیری با اشاره به بخش‌نامه و شرایط برگزاری این دوره از رقابت‌ها، ابراز کرد: کشتی‌گیران شرکت کننده باید در اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96، 120کیلوگرم به میدان بروند، ‌در حالی که رقابت در تمامی این اوزان بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد.

وی به محدودیت سنی پیش‌بینی شده برای این رقابت‌ها نیز اشاره و بیان کرد: تنها کشتی‌گیران متولد دهم دی‌ماه 1378 تا دوازدهم دی‌ماه سال 1375 مجاز به شرکت در این مسابقات هستند، ضمن اینکه کشتی گیران متولد یازدهم دی‌‌ماه سال 1378 تا دهم دی‌ماه سال 1379 که یک سال کوچک‌تر هستند با با رضایت نامه محضری ولی و گواهی پزشکی امکان حضور در این دوره از مسابقات را دارند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgny9t.ak93w4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما