چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 38925
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله جوادی آملی:

ولایت نعمت بی‌بدیل برای بشریت است

قم نيوز : قم نیوز: مفسر قرآن کریم گفت: با ولایت نعمت جدیدی نصیب امت اسلامی شده که شاهد و ناظر اعمال آنها بوده و آنها را راهنمایی می‌کند.
ولایت نعمت بی‌بدیل برای بشریت است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی پیش از ظهر امروز در درس تفسیر قرآن کریم که در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) در برابر شرک و کفر ایستادند و مبارزات علنی در برابر آنها نشان دادند.

وی با اشاره به مسئله غدیر گفت: مسئله غدیر «اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی» محسوب می‌شود، زیرا نعمت جدیدی نصیب امت اسلامی شده که شاهد و ناظر اعمال آنها بوده و آنها را راهنمایی می‌کند.

این مرجع تقلید به مسئله دوستی و محبت به اهل بیت(ع) اشاره کرد و افزود: ممکن نیست در عالم کسی امام علی(ع) و امام حسین(ع) را بشناسد و آنها را دوست نداشته باشد.

آیت‌الله جوادی آملی عنوان کرد: احترام گذاشتن به خداوند، با احترام به رسول اکرم(ص) و دین او محقق می‌شود، بنابراین برای بزرگداشت صاحب و خلیفه باید به دین او اهمیت داد.

وی یادآور شد: اگر خداوند اجازه دخل و تصر در جان و اراده را ندهد، تصرف غاصبانه است، حیات برخی حیات غاصبانه است زیرا ابتدا بیعت کردند و سپس به میل خود رفتار می‌کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgny9w.ak97x4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما