سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : 32985
سرمربی تیم یاسین پیشروی قم:

ترس از شکست باعث از دست دادن موقعیت‌های گل می‌شود

قم نيوز : قم نگار: سرمربی تیم یاسین پیشروی قم با بیان اینکه برنامه ما این است که در نیم فصل تمرینات بدنسازی انجام دهیم و چند بازیکن جدید جذب کنیم گفت: ترس از شکست سبب از دست دادن موقعیت‌های گل می‌شود.
ترس از شکست باعث از دست دادن موقعیت‌های گل می‌شود
به گزارش قم نگار، سید مهدی غیاثی شامگاه دوشنبه پس از پایان دیدار تیم‌های یاسین پیشروی قم و شهید منصوری قرچک در لیگ بر‌تر فوتسال در قم که در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد، اظهار داشت: خوشحالیم که توانستیم ۳ امتیاز این بازی را در قم حفظ کنیم و امروز پس از مدت‌ها توانستیم با حدود ۹۰ درصد توانایی خود به میدان برویم.

وی افزود: به این پیروزی نیاز مبرمی داشتیم و از همه بازیکنان، اعضای باشگاه، اصحاب رسانه و تماشاگران به دلیل حمایتشان تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم شرایط متفاوتی داشته باشیم و نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی تیم یاسین پیشروی قم گفت: برنامه ما این است که در نیم فصل تمرینات بدنسازی انجام دهیم و چند بازیکن جدید جذب کنیم که ۲ یا ۳ بازیکن در فهرست ما هستند و در حال رایزنی برای جذب آن‌ها هستیم.

غیاثی درباره اشتباه مسلم اولاد قباد که به گل تیم منصوری انجامید، بیان داشت: اولاد قباد در بازی با مس سونگون هم اشتباه مشابهی داشت و علت آن حرکات اضافه‌ای است که به وی گوشزد کرده‌ام، اما وی بازیکن خوب و باکیفیتی است و اگر بیشتر دقت کند بازیکن بزرگی خواهد شد.

وی عنوان کرد: اتفاق مثبت بازی امروز موقعیت‌های گل پرتعدادی بود که تیم ما خلق کرد و می‌توانستیم با اختلاف گل بیشتری برنده بازی باشیم اما در ‌‌نهایت ۵ بر ۳ پیروز شدیم.

سرمربی تیم یاسین پیشروی قم تصریح کرد: علت اصلی ناموفق بودن ما در استفاده از موقعیت‌های گلزنی ترسی است که از شکست در بازیکنان ما وجود دارد و همین مسئله سبب عدم تمرکز می‌شود و این مشکل به تدریج از بین می‌رود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgny9w.ak9x74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما