دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : 16055
جانشین فرمانده سپاه استان قم:

کوچکترین تعرض دشمن را به شدت پاسخ خواهیم داد

قم نيوز : قم نیوز: جانشین فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) گفت: اگر کوچکترین تعرضی به مملکت ما بشود با تمام توان و قدرت به مقابله با آن خواهیم پرداخت.
کوچکترین تعرض دشمن را به شدت پاسخ خواهیم داد
به گزارش قم‌نیوز، به نقل از روابط عمومی سپاه قم، رضا حافظی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره 6 هزار شهید استان قم گفت: هفته دفاع مقدس هفته بزرگداشت ارزش‌ها، مقام شامخ شهدا و امام راحل و فرماندهان اسلام و خانواده‌های معظم شهداست.
 
وی با اشاره به اینکه رژه نیروهای مسلح هر سال با کیفیت بهتری برگزار می‌شود افزود: برگزاری مراسم رژه دارای دوم بعد داخلی و خارجی است و بعد خارجی این مراسم، به نمایش گذاشتن قدرت و توان نیروهای مسلح در برابر تهدیدات دشمن شوم است.
 
جانشین فرمانده سپاه استان قم با اشاره به اینکه اگر دشمن بخواهد به کوچکترین تعرضی علیه این نظام و انقلاب دست بزند عمیقا برخورد خواهیم کرد افزود: سپاه و نیروهای مسلح همچون سد مستحکمی در برابر تهدیدات دشمن هستند و ما امروز با نمایش رژه نیروهای مسلح استان ثابت کردیم بر عزم خودمان استوار و پا برجا هستیم.
 
وی با بیان اهمیت بعد داخلی مراسم رژه خاطرنشان کرد: ایجاد فضای معنوی، هماهنگی و انسجام بین نیروهای مسلح و همچنین برقراری صفا و صمیمیت بین مردم و نظام جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح از آثار داخلی مراسم رژه است.
 
حافظی با تشریح یگان های شرکت کننده در رژه گفت: 33 گروهان نمونه پیاده از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی که 17 گروهان آن مربوط به بسیجیان بود، به همراه 63 خودروی سبک، 17 خودروی سنگین، 161 موتور نظامی و 16 جنگ افزار نظامی از یگان محمول شرکت کنندگان در رژه امسال را تشکیل داد.
 
وی ابراز کرد: در گروهان های نمونه امسال 81 نفر به اجرای رژه پرداختند در حالیکه سالهای قبل هر گروهان را 54 نیرو تشکیل می‌داد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcgnz9q.ak93n4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما