شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : 14075
امراللهی عنوان کرد:

استفاده آسان از خدمات شهری در بهره‌برداری از الکترونیک کارت شهروندی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: یکی از راه حل هایی که امروزه در شهرهای بزرگ برای برطرف نمودن مشکلات و کاستی‌های ناشی از پول خرد و همچنین برنامه ریزی مناسب برای مسافران بکار برده می‌شود، بهره گیری از بلیت الکترونیک یا همان کارت شهروندی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری است.
استفاده آسان از خدمات شهری در بهره‌برداری از الکترونیک کارت شهروندی
به گزارش قم نیوز، سعید امراللهی با اعلام این خبر اظهار داشت: الکترونیک کارت شهروندی بستر مناسبی را برای ایجاد و نگهداری حجم متنوعی از اطلاعات مورد نیاز برای برنامه ریزی منابع شهری که عمدتاً از نوع منابع و اطلاعات کمیاب نیز به شمار می‌روند فراهم می‌نماید.

وی با اشاره به اینکه تحقق شهر اکترونیک و شهروند الکترونیک در راستای سیستم جاری قابل طرح و استفاده آسان از خدمات شهری در بهره برداری از الکترونیک کارت شهروندی تحقق پیدا می‌نماید؛ اذعان داشت: الکترونیک کارت شهروندی برای سازمان و همشهریان و مسافرین عزیز نیز مزایای متعددی از جمله مدیریت کارآمد، ارتقا سطح فرهنگ عمومی در پرداخت، صرفه جویی در وقت و هزینه، سرعت در عمل، مدیریت بهتر ناوگان، آسایش و آرامش شهروندان، حفظ سرمایه ملی و حتی نرخ کمتر پرداخت هزینه سفر را درپی دارد.

امراللهی افزود: این بستر در ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم مهیا شده است، لذا توصیه می‌شود در جهت راحتی و تسهیل در تردد، هر شهروند نسبت به تهیه یک الکترونیک کارت شهروندی اقدام نموده و حتماً در ترددهای روزانه از حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی با استفاده از الکترونیک کارت شهروندی مبادرت ورزند، بنحویکه در آینده نزدیک ما شاهد حذف پول از گردونه حمل و نقل ناوگان اتوبوسرانی باشیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم بیان داشت: مردم و همشهریان عزیز می‌توانند در مکان‌های تعبیه شده در میدان شهید مطهری، میدان امام خمینی(ره) ابتدای خیابان ۱۹ دی خیابان ارم، بلوار بهار، پردیسان، میدان نبوت و میدان جانبازان نسبت به تهیه و شارژ الکترونیک کارت اقدام نمایند.

وی افزود: شهروندان محترم می توانند هرگونه انتقاد و یا پیشنهاد سازنده خود در این خصوص به روابط عمومی سازمان با شماره تلفن ۶۶۴۲۸۰۰ یا سامانه پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۰۹۲۹۲۲۰۲۰ و یا ارتباطات مردمی شهرداری قم ۱۳۷ منعکس و ما را از رهنمودهای خود در ارائه بهینه خدمات بهره مند فرمایند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcgnz9q.ak9tu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما