شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب : 29015
رئیس بسیج دانشجویی قم:

دانش‌نامه شهدای دانشجو در قم رونمایی می‌شود‌

قم نيوز : قم نیوز: رئیس ناحیه بسیج دانشجویی قم گفت: دانش نامه ۳۸ شهید دانشجو قم، تمبر شهدا دانشجو، کتاب دانشجو، سالنامه و ویژه‌نامه‌ای را برای شهدا دانشجو تهیه‌کرده‌ایم که در روز کنگره از آن رونمایی می‌شود.
دانش‌نامه شهدای دانشجو در قم رونمایی می‌شود‌
به گزارش قم نیوز، محمد توانا ظهر امروز در نشست خبری برگزاری کنگره شهدا دانشجو استان قم با اشاره به برگزاری کنگره شهدا دانشجو در استان قم، اظهار داشت: کنگره شهدا دانشجو نخستین بار است که با این ابعاد در استان قم برگزار می‌شود و ناحیه بسیج دانشجویی قم دبیر این کنگره است.
 
رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان قم با اشاره به اینکه تاکنون 168 شهید دانشجو را در قم شناسایی کرده‌ایم، افزود: با 38 خانواده از این شهدا صحبت کرده‌ایم و آثار آن‌ها را جمع‌آوری کرده‌ایم.
 
وی بابیان اینکه دانش‌نامه‌ای از این شهدا تهیه‌کرده‌ایم گفت: کارت دانشجویی به‌صورت نمادین برای این شهدا صادر کرده‌ایم.
 
توانا با اشاره به اینکه یکی از خیابان‌های منطقه پردیسان را به نام شهدا دانشجو نامگذاری می‌کنیم، افزود: تمبر شهدا دانشجو، کتاب دانشجو، سالنامه و ویژه‌نامه‌ای را برای شهدا دانشجو تهیه‌کرده‌ایم که در روز کنگره از آن رونمایی می‌شود.
 
رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان قم با اشاره به اینکه سخنران اصلی کنگره حجت‌الاسلام سعیدی و امیر سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش هستند، گفت: راوی این برنامه ‌رئیس قرارگاه خاتم است و پخش کلیپی از شهید زین‌الدین از دیگر برنامه‌ها است.
 
توانا بابیان اینکه 168 نهال به پنج دانشگاه داده‌شده ‌تا به‌عنوان نماد شهدا در دانشگاه‌ها کاشته شوند گفت: در بخش هنری مسابقات کاریکاتور 5+1 و قندپهلو با موضوع مذاکرات و فتنه 88 برگزار می‌شود.
 
رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان قم با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در بخش خواهران افزود: مسابقه سبک زندگی با موضوع غذاهای سنتی ایرانی در دانشگاه‌ها در حال برگزاری است و در بخش خواهران به موضوع سبک زندگی بیشتر توجه کرده‌ایم.
 
وی با اشاره به اینکه در بخش ورزشی کنگره مسابقات تیراندازی، پینگ‌پنگ در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود افزود: 65 تیم دانشجویی از دانشگاه‌های قم در مسابقات شرکت کرده‌اند.
 
توانا با اشاره به اینکه فردا و پس فردا 350 نفر آقا و 600 نفر خانم در کوهپیمایی عمومی این کنگره شرکت می‌کنند اظهار داشت: کار گسترده‌ای با کمک دانشگاه قم و بخش فرهنگی بسیج دانشجویی صورت گرفته است.
 
رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان قم بابیان اینکه از ساعت 9 صبح روز 29 بهمن در تالار شیخ مفید دانشگاه قم کنگره آغاز می‌شود افزود: سخنران اصلی برنامه آیت‌الله سعیدی تولیت حرم مطهر است.
 
وی بابیان اینکه در این کنگره 80 برنامه مختلف را اجرایی کرده‌ایم گفت: نرم‌افزار شهید زین‌الدین که قرار بود در این کنگره رونمایی شود هنوز تکمیل‌نشده است اما تا پایان امسال این نرم‌افزار رونمایی می‌شود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcgnz9x.ak9yq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما