دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب : 31661
منبع : روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم
آيت الله هاشمي شاهرودي:

زيرساخت‌هاي ميزباني از زائران در قم تقويت شود

قم نيوز : قم نیوز: نايب رئيس مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينكه در شهر قم به دليل وجود بارگاه كريمه اهل بيت(س) شاهد حضور گسترده زائران هستيم بر تأمين زيرساخت هاي مورد نياز زائران در اين شهر تأكيد كرد.
زيرساخت‌هاي ميزباني از زائران در قم تقويت شود
 به گزارش قم نیوز، حضرت آيت الله سيد محمود هاشمي شاهرودي پيش از ظهر امروز در ديدار شهردار قم با اشاره به سوابق دكتر سقاييان‌نژاد در دوران مديريت شهري در اصفهان گفت: اميدواريم كه ايشان در شهر قم نيز بتواند منشأ خير و بركت باشد.

وي به وضعيت اجراي پروژه منوريل قم اشاره كرد و افزود: براي اجراي اين پروژه از محل بيت‌المال هزينه شده است و بايد زمينه لازم براي به اتمام رسيدن اين پروژه مهيا شود.

نائب رئيس مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينكه بلاتكليف ماندن اين پروژه موجب هدررفت بيت المال مي‌شود خاطرنشان كرد: بايد براي راه‌اندازي بخش نخست اين پروژه همت لازم را داشته باشيد تا اين پروژه مورد استفاده مردم و زائران قرار گيرد.

وي در ادامه با اشاره به اينكه شهر قم به دليل وجود بارگاه ملكوتي كريمه اهل بيت(س) ميزبان خيل عظيمي از زائران داخلي و خارجي است تصريح كرد: بايد از ظرفيت‌هاي متعدد اين شهر با برنامه‌ريزي صحيح استفاده مطلوب داشت و در راستاي استقبال از زائران نيز زيرساخت‌هاي لازم در اين شهر فراهم شود.

حضرت آيت الله هاشمي شاهرودي با اشاره به اجراي پروژه فرودگاه قم، راه‌اندازي اين فرودگاه را به دليل اقبال گسترده زائران خارجي براي حضور در استان قم ضروري دانست.

وي با اشاره به جايگاه شهر قم تصريح كرد: شهر قم به دليل وجود حرم حضرت معصومه(س) پايگاه انقلاب و مركز حوزه‌‎هاي علميه شده است و بايد از اين فرصت استفاده كرد و در اين شهر به اجراي كارهاي زيرساختي اهتمام داشت.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgq39w.ak9q34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما