سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب : 14831
توسط سینماگر جوان قمی:

کسب رتبه اول جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع)

قم نيوز : قم نیوز: سیدسجاد موسوی هنرمندی از قم با افتخاراتی جهانی به عنوان جوان برتر ایران در حوزه فیلم شناخته شد و رتبه اول جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) را کسب کرد.
جشنواره ملی حضرت علی اکبر
جشنواره ملی حضرت علی اکبر
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، این هنرمند جوان که 23 سال بیشتر از سنش نمی گذرد، بیش از 10 جایزه جهانی و 200 جایزه ملی را در کارنامه خود دارد و آخرین جایزه او مربوط به جشنواره فرهنگی و هنری حضرت علی اکبر(ع) است که هفته پیش اختتامیه آن با حضور رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان و مقامات عالی کشوری و لشکری در سالن همایش های هتل المپیک تهران برگزار و طی آن برگزیدگان نهایی این جشنواره در بخش های هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، فیلم، قرآن، ادبیات، موسیقی و رسانه معرفی و تجلیل شدند.

سید سجاد موسوی توانست در بخش فیلم، عنوان برگزیده جشنواره حضرت علی اکبر(ع) را کسب کرده و به عنوان جوان برتر ایران جایزه خود را از دست رئیس جمهور دریافت کند.

این هنرمند جوان، پیش از این در بخش موضوعی فیلم و جوان، به عنوان جوان برتر از وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی نیز جایزه گرفته بود.

موسوی که در رشته کارگردانی سینما در دانشگاه سوره تهران مشغول تحصیل است، به عنوان تنها نماینده ایران حضور در جشنواره های جهانی را تجربه کرده است.

وی که در حال حاضر مسئول انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان سپاه علی ابن ابی طالب(ع) است، دست به قلم نیز دارد و تالیف چندین کتاب و مقاله را در کارنامه خود دارد که توانسته در این رشته هنری جوایز و افتخارات بسیاری را کسب کند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcgq79q.ak9tw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما