سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب : 49851
منبع : خبرگزاری فارس
مدير روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

صدور آي‌دي كارت رسانه‌ها در كشتي جام يادگار امام (ره) / برگزاري نشست خبري مسابقات در قم

قم نيوز : قم نيوز: مدير روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان قم از صدور آي‌دي كارت‌هاي ويژه پوشش خبري مسابقات كشتي فرنگي جام يادگار امام (ره) و برگزاري نشست خبري براي تشريح نحوه برگزاري اين جام خبر داد.
صدور آي‌دي كارت رسانه‌ها در كشتي جام يادگار امام (ره) / برگزاري نشست خبري مسابقات در قم
صدور آي‌دي كارت رسانه‌ها در كشتي جام يادگار امام (ره) / برگزاري نشست خبري مسابقات در قم
به گزارش قم نيوز، سعید معارف‌وند امروز اظهار کرد: با توجه به اینکه رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) روز جمعه نهم تیرماه در قم برگزار می‌شود، تمامی رسانه‌ها برای پوشش خبری این مسابقات باید از آی‌دی کارت ویژه برخوردار باشند.

وی تصریح کرد: این رقابت‌ها با حضور نماینده اتحادیه جهانی کشتی و در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود و بالطبع باید با اجرای قوانین و مقررات یک تورنمنت معتبر جهانی و نظم برگزار شود، به همین منظور هماهنگی‌های لازم برای صدور آی‌دی کارت ویژه خبرنگاران صورت گرفته است.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: آن دسته از اصحاب رسانه که تمایل به پوشش خبری و تصویری این مسابقات دارند باید تا پایان وقت اداری امروز نسبت به ارسال مشخصات و عکس پرسنلی خود آقای محمدهادی اولیایی کارشناس روابط عمومی این اداره کل اقدام کنند، ضمن اینکه برای هماهنگی این موضوع تلفن ۳۲۹۳۷۰۱۵ اختصاص داده شده است.

وی در ادامه از برگزاری نشست خبری مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیات کشتی استان قم به منظور تشریح نحوه برگزاری این رقابت‌ها خبر داد و افزود: این نشست را واحد روابط عمومی این اداره کل با همکاری کمیته روابط عمومی مسابقات بین‌المللی جام یادگار امام (ره) برگزار می‌کنند.

معارف‌وند خاطرنشان کرد: این نشست خبری با حضور اصحاب رسانه از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و مطبوعات از ساعت 14 روز چهارشنبه 31 خرداد ماه با حضور حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان و محسن وزیری رئیس هیات کشتی قم در سالن کنفرانس این اداره کل تشکیل خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) برای استان قم یک فرصت بسیار خوب و مغتنم به منظور ارائه توانایی‌های ورزشی و فرهنگی است و امیدوارم که با تعامل بسیار خوبی که همواره با اصحاب رسانه داشته و داریم، پوشش خبری کاملی از این جام معتبر انجام شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgq79t.ak9yn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما