دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 47501
منبع : خبرگزاری فارس
دبير ستاد بزرگداشت هفته كارگر استان قم خبر داد

اعلام برنامه‌هاي هفته كارگر استان قم

قم نيوز : قم نیوز: دبير ستاد بزرگداشت هفته كارگر استان قم برنامه هفته كارگر در این استان را تشريح كرد.
اعلام برنامه‌هاي هفته كارگر استان قم
به گزارش قم نیوز، عباس شیری با اشاره به برنامه‌های هفته کارگر اظهار کرد: تبلیغات محیطی در معابر عمومی به مناسبت این هفته با همکاری استانداری، شهرداری و شورای شهر صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: انعکاس برنامه‌های هفته کارگر در صدا و سیما به صورت روزانه از طریق رادیو پیام، پخش زیرنویس از صدا و سیما و انعکاس پیام استاندار قم در جراید، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها انجام می‌شود.

سخنگوی کانون کارگران ساختمانی استان قم از برگزاری افتتاحیه مسابقات ملی قرآن ویژه کارگران در روز چهارم اردیبهشت امسال خبر داد و افزود: این مسابقات با حضور قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: دیدار با کارگران در محل کار با اهدای شاخه گل و هدیه و اجرای زنگ ورزش صبحگاهی در کارخانجات از دیگر برنامه‌های این هفته است.

شیری یادآور شد: برگزاری مهمانی لاله‌ها در بهشت معصومه و برپایی ایستگاه صلواتی در روز هفتم اردیبهشت امسال صورت می‌گیرد و روز هشتم اردیبهشت ورزش صبحگاهی کارگران در ورزشگاه حیدریان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کاویانی سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش از خطبه‌های نماز جمعه روز هشتم اردیبهشت به ایراد سخنرانی می‌پردازد افزود: دیدار با خانواده کارگران و زنان سرپرست خانوار نمونه روز نهم اردیبهشت انجام می‌شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته کارگر استان قم خاطرنشان کرد: تکریم و دیدار با پنج خانواده ایثارگر کارگری روز یکشنبه 10 اردیبهشت صورت می‌گیرد و جامعه کارگری با روز 11 اردیبهشت با رئیس جمهور در مرقد امام خمینی دیدار می‌کنند.

وی عنوان کرد: همایش بزرگ جامعه کارگری با حضور تشکل‌های عالی کارگری کشور، رئیس مجلس و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هفته کارگر در مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgqn9t.ak9uz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما