قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی باید نیازسنجی، امکان سنجی و بر اساس آن برنامه داشته باشیم گفت: ما بسیاری اوقات اصلا امکان سنجی نمی کنیم و پس از اجرای طرح متوجه می شویم اشتباه کرده ایم.
ضرورت نیازسنجی در اجرای پروژه‌های شهری در قم/ اقتصاد مقاومتی باید برای همه جامعه فرهنگ سازی شود
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی عصر امروز در جلسه ستاد فرماندهى اقتصاد مقاومتی استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع)استانداری قم برگزار شد اظهار داشت: هرچه این بحث ها بیشتر می شود به فهم مشترک تری از موضوع اقتصاد مقاومتی دست پیدا می کنیم.

استاندار قم با اشاره به اینکه این یک پیشنیاز بود که مفاهیم اصلی موضوع اقتصاد مقاومتی به صورت مشترک میان ما مطرح شود افزود: این امر به حل مشکلات ما کمک بیشتری می کند.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی تنها به موضوع اشتغال ارتباط ندارد خاطر نشان کرد: این موضوع امروز به یک ضرورت برای ما تبدیل شده و باید به سیاست های ابلاغی آن نزدیک شویم.

صادقی با بیان اینکه برگزاری این جلسات سبب ایجاد خلاقیت می شود تصریح کرد: در صورتیکه این واقعیت برای جامعه تبیین شود که اقتصاد مقاومتی به رشد و توسعه اقتصاد و فرهنگ کشور کمک می کند، بی شک در مسیر سیاست های ابلاغی قرار خواهیم گرفت و در غیر اینصورت همچنان با مشکلاتی متعددی مواجه خواهیم بود.

استاندار قم با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی باید نیازسنجی، امکان سنجی و بر اساس آن برنامه داشته باشیم تصریح کرد: ما بسیاری اوقات اصلا امکان سنجی نمی کنیم و پس از اجرای طرح متوجه می شویم اشتباه کرده ایم.

استاندار قم با بیان اینکه امروز پروژه محمود نژاد با برنامه ریزی صحیح و نیاز سنجی دقیق در حال اجرا است گفت: متاسفانه طرحی مانند پروژه عمار یاسر را داریم که مدت هاست پیشرفتی در آن نمی بینیم. اینها برای ما هم هزینه و زمان داشته و هم اسراف بوده است.

وی با اشاره به اینکه باید به سمت بهینه سازی امکانات حرکت کنیم خاطر نشان کرد: اگر پس از برگزاری جلسات چیزی به ما اضافه نشود دچار خسران شده ایم و معنای اقتصاد مقاومتی همین است.

صادقی با بیان اینکه ایجاد تغییر با مشکلات مواجه است گفت: صرف نظر از وظیفه مداری باید نگاهی فراسازمانی و ملی به موضوع داشته باشیم. وظیفه داریم در این امر جهادی عمل کنیم.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcgqn9w.ak9yy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما