قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم عصر امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ بر‌تر فوتبال می‌رود.
تیم فوتبال صبای قم امروز به مصاف قهرمان لیگ بر‌تر می‌رود‌
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال صبا امروز آخرین دیدار تدارکاتی پیش فصل خود را در تهران، برگزار می‌کند و بار دیگر برابر یک تیم لیگ برتری قرار می‌گیرد تا محک مناسب تری را برای آغاز لیگ بر‌تر تجربه کند.

در شرایطی که شمارش معکوس برای به صدا در آمدن سوت آغاز فصل جدید رقابت‌های فوتبال لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور، آغاز شده است تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در حال انجام دیدارهای دوستانه برای بررسی آخرین وضعیت تاکتیکی و فنی خود هستند.

شاگردان صمد مرفاوی که در روزهای پایانی نقل و انتقالات، تحرکاتی در زمینه جذب بازیکن داشته‌اند امروز برابر فولاد خوزستان قرار می‌گیرند و به نظر می‌رسد ترکیب آن‌ها در بازی امروز، نزدیک‌ترین آرایش به ترکیب مسابقه با ذوب آهن باشد.

نکته ویژه این بازی حضور ایوب کلانتری هافبک فصل گذشته فولاد خوزستان با پیراهن صبا برابر تیم سابق خود است البته به این شرط که وی در شرایط مسابقه قرار گرفته باشد و مرفاوی بخواهد وی را در ارنج اصلی، آزمایش کند.

صبا فصل گذشته در لیگ سیزدهم دو بار با فولاد روبرو شد که در هر دو مسابقه بازنده شد چنان که ابتدا در هفته چهارم در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برابر فولاد قرار گرفت و یک بر صفر شکست خورد. در بازی برگشت دو تیم در ورزشگاه تختی اهواز و در هفته نوزدهم، صبا با ۲ گل به فولاد باخت تا لیگ سیزدهم را بدون امتیاز گرفتن از تیمی که در انتهای لیگ قهرمان شد به پایان برساند.

صبا روز پنج شنبه هفته گذشته در دیدار برای نفت تهران با ۳ گل شکست خورد و پیش از آن برابر تیم دسته اولی راهیان کرمانشاه با ۴ گل به برتری رسیده بود.

نخستین دیدار تیم صبای قم در لیگ بر‌تر فوتبال روز پنج شنبه نهم مرداد در ورزشگاه یادگار امام قم برابر تیم ذوب آهن اصفهان برگزار می‌شود و صبا پیش از این مسابقه از روز پنجم مرداد در قم مستقر می‌شود.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcgqn9x.ak9nt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما