شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : 51191
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
فرماندار قم در جلسه شورای سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، اظهار کرد:

فرماندار قم : حرکت جهادی سازمان پارک‌ها در توسعه فضای سبز قم قابل تقدیر است

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم با بیان اینکه توسعه فضای سبز یکی از ضروریات شهر قم است، گفت: سازمان پارک‌ها حرکت جهادی را در راستای رفع کمبودهای شهر قم در حوزه فضای سبز آغاز کرده و این حرکت قابل تقدیر می باشد.
حرکت جهادی سازمان پارک‌ها در توسعه فضای سبز قم قابل تقدیر است
حرکت جهادی سازمان پارک‌ها در توسعه فضای سبز قم قابل تقدیر است
به گزارش قم نیوز، رضا سیار در جلسه شورای سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، با بیان اینکه توسعه فضای سبز یکی از ضروریات شهر قم است، اظهار کرد: سازمان پارک‌ها حرکت جهادی را در راستای رفع کمبودهای شهر قم در حوزه فضای سبز آغاز کرده و این حرکت قابل تقدیر است.

فرماندار قم با تاکید بر اینکه در دوره مدیریت جدید ، فضاهای سبز قم زیبایی مطلوبی پیدا کرده است، گفت: هرکسی که توجه به فعالیت‌ها داشته باشد تغییرات کمی و کیفی کار را به خوبی احساس می‌کند.

سیار با تقدیر از اقدامات مدیریت شهری در جهت توسعه فضای سبز، بیان کرد: در خصوص چاه‌های مورد نظر شهرداری در بلوار شهید صدوقی، باید همت بیشتری به خرج داده و ما هم همکاری خواهیم کرد تا مشکلات مربوطه برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه بوستان زائر در آینده یکی از بهترین‌ پار‌ک‌های شهری خواهد بود، تصریح کرد: باید پیگیری لازم صورت گرفته تا آب مورد نیاز این پارک که ظرفیتی بسیار خوب در این منطقه است تامین شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgqq9n.ak9qy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما