پنجشنبه ۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 42191
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تشكيل كانون فرزانگان شهرداري قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهردار قم گفت: به منظور استفاده از تجربيات و اطلاعات مديران و كاركنان بازنشسته شهرداري قم، كانون فرزانگان اين مجموعه به همت اداره‌كل منابع انساني تشكيل مي‌شود.
تشكيل كانون فرزانگان شهرداري قم
به گزارش قم نیوز، محسن رنجبر در پنجمين جشن شكرانه خدمت كه به منظور تجليل از كاركنان بازنشسته كه در مركز همايش‌هاي شهرداري قم برگزار شد، با بيان اينكه در تاريخ ايران نقطه‌اي به درخشندگي دفاع مقدس وجود ندارد، اظهار كرد: رزمندگان دفاع مقدس با الگوبرداري از اهل بيت(عليهم السلام) توانستند مقابل استكبار جهاني به شيوه مطلوبي ايستادگي كرده و در نهايت به پيروزي برسند.

وي از تجهيزات نظامي دشمن بعثي در جنگ تحميلي عليه ايران اسلامي ياد كرد و افزود: مردم ايران با رهنمودهاي امام خميني(ره) توانستند از آرمان‌هاي انقلاب حراست كنند به همين علت دفاع مقدس مردم ايران را در دنيا سربلند كرده است.

معاون شهردار قم با تاكيد بر اينكه خدمت‌گذاري به مردم در شهرداري شرايط خاصي دارد، مطرح كرد: فعاليت در شهرداري با ديگر نهادها و سازمان‌هاي دولتي تفاوت‌هاي بسياري دارد به همين علت عملكرد نيروهاي شهرداري نسبت به عملكرد كاركنان دولتي متفاوت است.

وي با اشاره به تدوين برنامه‌هاي بلند مدت براي پيشبرد اهداف مورد نظر مديريت شهري در قم عنوان كرد: بر اساس سند چشم‌انداز افق ۱۴۱۴ شهر قم بايد با تكيه بر منابع پايدار مالي تحقق اركان اقتصاد مقاومتي را رقم بزند در اين چشم‌انداز ۴۴۹ طرح به شوراي اسلامي شهر قم ارائه شده است.

رنجبر افزايش بهره‌برداري از منابع انساني را از اولويت‌هاي شهرداري قم برشمرد و گفت: تكريم و پشتيباني از نيروهاي شهرداري قم به صورت ويژه مورد توجه مديريت شهري قرار گرفته است تا نيروهاي شهرداري هيچ دغدغه معيشتي نداشته باشند.

وي با بيان اينكه برنامه بودجه شهرداري قم در سال آينده بر اساس چشم‌انداز مدون پنج ساله به شوراي اسلامي شهر ارائه مي‌شود، تصريح كرد: بازنشستگان شهرداري در دستاوردهاي كنوني اين مجموعه سهيم هستند كه اميدواريم خداوند متعال پاداش‌هاي مطلوبي را به اين افراد اختصاص دهد.

معاون برنامه‌ريزي و توسعه سرمايه انساني شهرداري قم يادآور شد: به منظور استفاده از تجربيات و اطلاعات مديران و كاركنان بازنشسته شهرداري قم كانون فرزانگان اين مجموعه به همت اداره‌كل منابع انساني تشكيل مي‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgqq9t.ak9xy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما